Internet Tv

KPN

13 reviews
38% positief
Positief
8% neutraal
Neutraal
54% negatief
Negatief

Bij Kpn ben je verzekerd van een zeer stabiele en goede internetverbinding, goede tv kwaliteit en vaste telefoon. Kpn is niet voor niets een van de grotere internet & tv providers van Nederland. De tal van dochterondernemingen bevestigen dit vanzelfsprekend. Kpn biedt je naast de goede service tevens gratis KPN veilig aan, dat ervoor zorgt dat je 2 apparaten in je netwerk goed kan beveiligen.

T-Mobile Thuis is van alle internet en tv providers de beste keuze.

Reviews (13)

  • dewi
    tevreden tot de laatste update 0 reacties

    Altijd zo tevreden geweest over KPN... tot de laatste update.... mensen mensen mensen... als ik scroll in het menu kan ik koffie zetten, zolang duurt het voordat hij reageert. Voor mij hoeven die mooie plaatjes in het menu niet als dat ten koste gaat van de snelheid...ik hoop dat het snel opgelost wordt... buiten dat ben ik wel weer zeer te spreken over alle extra zenders zoals prime en netflix die onder een kanaalnummer zijn ondergebracht. Erg makkelijk. Misschien in de toekomst ook Disney+?

    dewi 10 januari 2021

  • chris
    vanaf 2de kerstdag geen internet en tv 0 reacties

    Hier is het nog gekker.. vanaf 2de kerstdag geen internet haperende tv uitzend. Geen gids enof menu. Is storing geweest in half de stad en mn box opdonder gehad . Zondag verteld en krijg een nieuwe maandag opgehaald geïnstalleerd .nog niets .. bel ik.. nee mevrouw morgen word het pas " aangezet" 29ste dus ... hetvis nu 29ste.. nog steeds niets.. bel ik weer...anderhalf uur aan de lijn alles vertellen weer... nee mevrouw 30ste pas zie ik staan... 😡
    Het is inmiddels 8 januari .... ik wil iemand spreken die hierover gaat.. schakelt ze me door...
    Nee hoor verbinding verbroken ..weer overnieuw bellen. ... nu zover dat ik 30 min in de wacht sta om het abonnement op te zeggen. Fout ligt bij #kpn en dan 15 dagen zonder laten zitten?

    chris 8 januari 2021

  • Donna
    Een jarenlange trouwe klant maar 0 reacties

    Een jarenlange trouwe klant hier.Waar zijn jullie mee bezig?Ik heb mijn omgezet naar Glasvezel.Er zou een monteur komen die de Glasvezel kabel buiten zou aanleggen en een monteur die binnen het zou aanleggen.Beide zijn niet geweest.Ik heb daar vrij voor genomen dus kost mij dat geld voor niets.Ik heb daar ook nog over gebeld en word van kastje naar de muur gestuurd door telefonistes die het blijkbaar niet snappen of begrijpen.Die uiterst verwaand doen en onbeschoft en ook nog eens doen alsof het mijn eigen schuld is.Je ook nog van alles beloven te regelen maar ook daar komt niets van.Ik zou een mail krijgen met een code voor Spotify Premium.Ook over gebeld weer.Zou na gebeld hebbende 3 uur later het mailtje krijgen maar 24 uur later heb ik het nog niet.Heb wel al een TV kastje voor de glasvezel opgestuurd gekregen en ontvangen. Net als debevestigingsbrieven . Hier staat in dat mijn abonnement vandaag zou ingaan.Hoe Dan?

    Donna 2 januari 2021

  • Ans
    heel fijn en goed geholpen 0 reacties

    Ga toch even een tegengeluid laten horen. Ben paar weken geleden heel fijn geholpen door KPN.. mijn Internet werkte erg traag. Dame die ik aan de telefoon had heeft een en ander gecontroleerd. Zag iets wat niet in orde was. Heeft een monteur geregeld. Deze belde na een dag en stelde voor een nieuwe router te sturen. En alles binnen paardagen geregeld. Wel zelf aangesloten met de duidelijke handleiding.
    Al jaren klant, en al jaren zeer tevreden!

    Ans 31 december 2020

  • agnes
    Wat een service van KPN 0 reacties

    Wat een service van KPN. verhuizing doorgeven op tijd naar een andere woonplaats, degene die we aan de telefoon hadden zei, mevrouw u kan uw eigen thuisnummer meenemen, wat wij wel raar vonden. Weer een keer gebeld met een andere medewerker, die zei een week voor de verhuizing krijgt u uw telefoonnummer. Na een week gebeld, nee mevrouw met 5 werkdagen krijgt u uw telefoonnummer. Dus 5 dagen voor de verhuizing had ik weer een andere medewerker aan de lijn, nee mevrouw er komt een monteur langs om alles aan te sluiten en dan krijgt u gelijk uw nieuwe telefoonnummer. Gisteren de monteur geweest, kon niets aansluiten omdat de poort die wij nodig hadden om de aansluiting te krijgen defect was. Een andere poort was er niet meer over. Nog nooit meegemaakt zei de monteur. Het zou 3 a 4 uur duren, Wij vroegen aan de monteur heeft u nu ons telefoonnummer, hij begon te lachen. Wij hebben nooit telefoonnummers zei hij. Hij zou een spoedopdracht maken en zorgen dat we die dag in de ochtend gebeld zouden worden voor het nummer. Niet gebeld natuurlijk. Wij nu zelf maar na 3 dagen gebeld en wat denk je, er moet een nieuwe speciale monteur komen die wel weet hoe alles aangesloten moet worden. Donderdag komt hij pas. Wij nemen daar geen genoegen mee en nu zijn ze een noodpakket aan het aanvragen, wat we weer ergens op moeten gaan halen. Ook weer na gekeken waarom we nog geen telefoonnummer hebben, wat denk je, is niet aangevraagd. We zijn om te spetteren. Nooit geen problemen gehad met KPN maar je moet schijnbaar niet gaan verhuizen want dan gaat alles fout.
    Je bent aan de goden overgeleverd. 🤢🥶😈
    Inmiddels hangen we nu 1 uur en 4 minuten aan de telefoon. Wat fijn toch dat we een mobiel hebben.
    KPN heeft alleen maar een telefoonnummer van de klantenservice zei de medewerkster, dus een manager of directie die hebben geen telefoon om een klacht neer te leggen. Bullshit. Het ergste vind ik nog dat een medewerker alles over zich heen moet krijgen en dat je je klacht nergens anders neer kan leggen.
    Lieve familie en vrienden, de adreswijzigingen liggen al 3 weken geschreven maar we wachten dus nog steeds om het telefoonnummer erbij te schrijven.

    agnes 26 december 2020

  • Joyce
    Zo verdrietig en gefrustreerd van kpn 0 reacties

    Bij ons is 6 x foxsport afschreven in 2 maanden. Het zou meteen in orde gemaakt worden. Daarvoor moest ik wel eerst een uur aan de lijn zitten. De rekening van december zou het helemaal in orde zijn. En wat is er teruggestort 2x een halve maand! Huh? Na eerst 6x een volledige maand te hebben afgeschreven. Was een bekende fout zeiden ze. Dan zou de oplossing ook niet al te moeilijk moeten zijn. Zo verdrietig en gefrustreerd van kpn. Er gaat altijd wel iets mis. Helaas de enige provider die bij ons levert dus we hebben geen keus. Altijd volle pond betalen voor minimale levering daar heb ik me inmiddels bij neergelegd. Hoe oneerlijk ook. Maar geld inhouden voor 6x dezelfde zender en dit na 2 maanden nog niet in orde hebben gemaakt. Schaam je!

    Joyce 23 december 2020

  • joost
    KPN mail 1 reactie

    Ik denk (nee weet wel zeker) dat bijna alle KPN klanten het moeilijk hebben..dit door de HOEVEELHEID spam die dagelijks in je mailbox zit!!
    Dood en doodziek wordt je van al die Nep Bitcoin,Ikea,Aldi,Bol,Zonnepanelen en nog veel meer troep die je dagelijks toegestuurd krijgt!
    Je blokt alles (maar je blokkeer functie raakt ook n keer vol) ,versleept het naar de spammap,heb in 1 week tijd 66 spam mailtjes erin zitten.En vervolgens krijg je gewoon weer rotzooi toegestuurd die je NIET kunt blokken,omdat dat adres al geblokt is!! Wat doen jullie hier zolangzamerhand eens aan??
    En kom niet met verhaaltjes aanzetten dat je NIET op de link moet klikken of op de unsubscribe link....dat weten we inmiddels allemaal wel,we zijn niet gek.!!
    Vele klachtensite''s staan vol hiermee...en jullie doen alsof jullie gek zijn of,plaatsen n reactie,om die vervolgens even later weer te verwijderen! Graag eindelijk eens n oplossing voor al die rotzooi door jullie LEKKE spamfilter!! Denk dat de KPNklanten meer dan genoeg betalen (voor niet werkende producten)!! Dat zou voor mij/ons een fijne verrassing zijn.

    joost 20 december 2020

  • Fred
    KPN veilig 0 reacties

    Als je bij KPN zit, dan krijg je hier dus de mogelijkheid om gratis KPN veilig te gebruiken.
    Dit kan ik iedereen aanraden, want op die manier heb je twee apparaten in je huis, welke twee dit zijn mag je zelf kiezen, zwaar beveiligd en dan hoef je dus niet bang te zijn om gehackt of wat dan ook te worden.
    Ik heb zelf mijn laptop en mijn eigen telefoon gedaan, omdat hier allemaal hele belangrijk informatie op staan, waarvan ik niet wil dat anderen die kunnen zien.
    Maar zo kun je dus allerlei apparaten doen, je tablet of wat dan ook.
    En deze optie is dus ook nog eens gratis en ben je echt gek als je hier niet voor kiest.
    Ik ken dit ook niet van andere providers, het was voor mij in eerste instantie nieuw, maar ik zou nu absoluut niet meer zonder dit willen ik vind het een heel veilig idee om dit te gebruiken.

    Fred 28 november 2020

  • rosanna
    Voor ons nooit meer KPN 0 reacties

    Schijnbaar moet je hier een reactie geven wil je gehoord worden. Ik heb begin oktober plotseling een adviseur aan de deur die een mooi verhaal ophangt om mijn abonnement eens goed te bekijken en te kijken welke KPN box we hebben. De adviseur geeft aan dat het een oude box is en bij doorvragen blijkt hij ook nog wel het e.e.a. te kunnen betekenen voor ons abonnement. We zijn toch al meer dan 30 jaar abonnee en dat moet beloond worden... Dus de adviseur geeft een beter abonnement, een ander kastje, een maand gratis en nog een maand extra zenders Hartstikke leuk. Alles op papier gezet en hij laat me vervolgens op de Ipad het overzicht zien waaruit blijkt dat we er 5 euro per maand op vooruit gaan. Mooi toch? Dat hij mijn zakelijke naam net niet laat zien, ach dat deed hij vast niet expres... Totdat ik de bevestiging thuis kreeg waarop stond dat ik opeens een zakelijk abonnement blijk te hebben. Wij gelijk gebeld. Nou mevrouw, dat geeft helemaal niks. Er verandert namelijk niks. Alleen dat u een beter abonnement krijgt want zakelijk heeft betere service. Later belde nog een adviseur die de adviseur controleert of hij het wel goed gedaan heeft en die was wel even boos en zou de betreffende adviseur daarop aanspreken maar voor ons zou er niets veranderen... En nu krijgen we de factuur en wat blijkt? Het bedrag is exclusief 21% BTW.... Jullie snappen natuurlijk wel dat deze trouwe klant in één klap totaal genezen is... We gaan dit juridisch aanvechten. Voor ons nooit meer KPN

    rosanna 14 november 2020

  • Guus
    Internet en TV van KPN 0 reacties

    Als je geen zin hebt in zo’n vreselijk duur abonnement van bijvoorbeeld Ziggo, zoals ik want daarbuiten ik echt niet op te wachten, dan is KPN een hele goede optie.
    Je hebt er bijna dezelfde mogelijkheden, op wat kleinigheden na natuurlijk, maar in prijs scheelt dit een aanzienlijk bedrag.
    Zeker de moeite waard om in ieder geval even te bekijken.
    Wij zijn geen grote televisie kijkers dus wat dat betreft is een duur abonnement helemaal niet nodig.
    Maar in deze tijd, helemaal nu met COVID-19 natuurlijk, zijn mensen steeds meer afhankelijk van hun internet, dus dat moest voor ons wel goed zijn.
    En bij KPN zit je dan gewoon goed!

    Guus 2 november 2020

  • moniek en bas
    Onze ervaring met KPN 0 reacties

    KPN klantenservice?? nou laat dat service er maar af. Na 42 trouwe klant geweest te zijn bij KPN heb ik in juni mijn abonnement opgezegd, omdat Bas en ik gingen samenwonen en aan 1 abonnement genoeg hadden... Heel gesprek met een vriendelijk mevr. aan de telefoon die alles voor ons zou regelen. dat van Bas verhuizen en dat van mij opzeggen. In de tijd die tussen het verbouwen in nieuwe huis en verhuizing kreeg ik extra data op mijn mobiel omdat ik in het nieuwe huis nog geen wifi had. iAlles prima geregeld (dacht ik) Door alle drukte van verbouwing e.d. kwam ik er van de week pas achter dat ik nog steeds internetabonnement voor het oude adres betaal... Gisteren contact opgenomen met klantenservice, hele verhaal uitgeld, momentje u wordt doorverbonden... weer hele verhaal gedaan. Vraagt die meneer of ik bevestiging heb van opzegging, nee heb ik niet Maar meneer het is toch beetje raar dat mijn mobiele abonnement is verhuisd op 18 augustus en er in een leeg huis een abonnement voor internet en interactief tv achterblijft?? Tevens heeft uw collega aangegeven aan de telefoon dat zij alles zou regelen ook het opzeggen van mijn abonnement. Tja mevrouw dat is wel beetje vreemd allemaal, ik ga het voor u uitzoeken en overleggen met desbetreffende collega en mijn manager. Ik koppel het vandaag terug aan u via de mail. Natuurlijk geen mail ontvangen pfff, vandaag maar weer bellen, hele verhaal weer, momentje ik verbind u door..... in de wacht. En ja hoor contact... weer hele verhaal...o mevrouw dan hebben ze u verkeerd doorverbonden ik ben van afdeling verhuizing, ik verbind u door.... in de wacht.... ja contact. Weer hele verhaal, zeer onvriendelijke mevrouw aan de lijn, nou mevrouw als mijn collega van gisteren er mee bezig is ga ik u verder niet helpen. Ja maar mevrouw, die collega zei gisteren dat hij volgende week donderdag er pas weer is... moet ik daar dus weer week op wachten??? Jazeker moet u daar op wachten, ik ga niets voor u doen. Dus ik vraag of ze me dan door kan verbinden met de manager of zo die wel wat voor me kan doen. Nee, mevrouw dat kan ik niet. Dus ik vraag kun je dat niet of mag je dat niet of wil je dat niet?? Wordt ze pissig en zegt dat ik haar onterecht beschuldig en dat ze niets voor me kan doen en het gesprek beëindigd....
    Nou tot zo ver dus de SERVICE van KPN.... Klacht indienen gaat ook niet zo gemakkelijk en komt op dezelfde desk terecht waar die onvriendelijke mevrouw zit dus schiet ik niet zo veel mee op..... Wat een behandeling na 42 jaar trouwe op tijd betalende klant geweest te zijn😡

    moniek en bas 28 oktober 2020

  • Michael
    KPN als aanbieder 0 reacties

    Wij zijn erg blij dat we kpn als aanbieder hebben, het bevalt ons heel erg goed.
    Veel beter dan waar we voorheen zaten.
    Ik kan dit iedereen aanraden en ik ben blij dat wij de keus toentertijd heb gemaakt.
    Voor ons werkt het precies zoals we gehoopt hadden.

    Michael 19 oktober 2020

  • Ronald Ter Maat
    KPN glasvezel internet plus bellen ervaring 0 reacties

    Bestellen van een KPN alles-in-1 pakket gaat zeer gemakkelijk en de prijs is redelijk. Ik moet eigenlijk wel KPN hebben omdat ik graag met een vast IP-adres werk. Er kwam een monteur langs om alles te installeren en op te nemen hoe het moest gebeuren, helaas was de monteur alles behalve duidelijk. Ik gaf goed aan dat er een alarm geïnstalleerd moest worden die te bedienen is via het internet en dat deze naar mobiele nummers belt als er een alarm melding is. Bij de levering kwam ik erachter dat de installatie werd gedaan op de oude PSTN poorten (analoge telefoon) waardoor het telefoonnummer die gekoppeld zou moeten zijn niet bruikbaar is. Heb dit gemeld, stond dat ik binnen 8 uur een reacite zou krijgen, dit werd uiteindelijk helaas 3 dagen. Zal door de corona te maken hebben, geen idee. Ze melden dat ik er maar een analoge lijn bij moet huren maar dit is natuurlijk niet waar. Poortjes even koppelen en alles zou gepiept moeten zijn. De monteur die de installatie heeft gedaan antwoord helaas niet op de mails dus maar een klacht ingediend maar krijg daar ook geen antwoord op. Zelf heb ik enkele ICT diploma's en wat KPN stelt klopt gewoon niet. Vind het heel spijtig dat ik zo behandeld ben, het product van KPN is prima maar als je net iets anders wil dan de normale klant dan gaat het allemaal lastig blijkt wel. Al met al gaat het bestellen prima, service is matig, prijs is fair en de levering kan ook een stuk beter.

    Ronald Ter Maat 18 oktober 2020