Telecom

Simpel

4 reviews
50% positief
Positief
50% neutraal
Neutraal
0% negatief
Negatief

Simpel is al meer dan 10 jaar een zeer voordelige sim-only aanbieder van Nederland. Simpel staat voor goedkoop bellen, sms'en en intermetten met gratis 4G-internetsnelheid vanaf € 2,50 per maand. In de simpel app hou je maximale controle over je kosten, een goed inzicht in je gebruik en kan je je abonnement eenvoudig zelf beheren. Je kan je bundels bijvoorbeeld gemakkelijk omhoog en omlaag aanpassen, MB-aanvullers bestellen en een plafondbedrag instellen. Simpel maakt gebruik van het T-Mobile netwerk, doet geen kredietcheck dus iedereen is welkom!

Ontevreden over Simpel?

Probeer eens de beste keuze Simyo.

Telecomproviders prijzen vergelijken.


Reviews (4)

  • Erwin
    10 euro voor 4GB internet en onbeperkt bellen 1 reactie

    Goedenavond,

    Ik ben overgestapt naar Simpel.nl, zag een reclame voorbij komen dus dacht eens kijken of het echt zo voordelig is als zij zeggen. Gekozen voor het Sim-Only abonnement waar de beste deal bij stond en het meest gekozen is. Voor € 10,- krijg ik 4GB internet op 4G netwerk, onbeperkt bellen en ik kan per maand 500 smsjes versturen. Eenmalig betaal je € 20,- administratiekosten, ze zetten hiervoor je nummer ook over gelukkig. Moet er niet aan denken om alle familie een sms te sturen dat ik een nieuw nummer heb. In de voorwaarden staat dat Simpel gebruik maakt van het T-Mobile netwerk, komt goed uit want hiervoor had ik T-Mobile en dat bereik is goed.

    Groetjes Erwin

    Erwin 28 december 2020

  • arnold
    Helemaal niet simpel 0 reacties

    Helemaal niet zo Simpel en ook niet elke maand mogelijk. Als je namelijk je contract verlengd kun je de bundel pas aanpassen als de verlenging is ingegaan. Mijn verlenging gaat over 4 maanden in dus de komende 4 maanden kan de bundel niet aangepast worden. Lekker net voor de vakantie periode. Maar er is een oplossing, telefoon welke bij de verlenging hoort terugsturen, verlenging annuleren, bundel aanpassen, opnieuw verlengen.
    Lijkt omslachtig maar er is geen andere optie blijkbaar. Dus 3 weken geleden het toestel aangetekend retour gestuurd. Toestel is afgeleverd in de postbus maar Simpel heeft een fout gemaakt (reeds toegegeven) waardoor hij in het systeem niet ontvangen is. Pas als deze fout hersteld is (ze hebben geen idee wanneer) kan de verlenging geannuleerd worden en de bundel aangepast. Aangezien de volgende bundel op 15-03-21 in gaat zal dit voor de vakantie periode waarschijnlijk niet meer lukken. Pffftt had toch iets meer service verwacht.

    arnold 14 december 2020

  • mark
    Wat vinden jullie van deze communicatie 0 reacties

    Wat vinden jullie van deze communicatie?
    Nou dit is dus hoe Simpel communiceert. Onderstaande is dus een reactie op mijn vraag waarom de verbinding slecht is.
    ———————————————
    Oke, duidelijk. In dat geval ontvang ik graag van je in welke toestellen(merk en type) je de simkaart hebt getest. En in het kader van het onderzoek die we willen uitvoeren ontvang ik ook graag 3 voorbeelden van gesprekken waarbij je de storing ervoer. Per gesprek ontvangen we graag de volgende gegevens:
    - datum en tijdstip
    - telefoonnummer van de andere partij
    - postcode van de locatie waar je op het moment van het gesprek was
    - eventuele foutmelding die je hoort of ziet
    In verband met de vindbaarheid van deze gesprekken is het belangrijk dat ze niet ouder dan 48 uur zijn en vanuit verschillende postcodegebieden zijn gevoerd

    mark 27 november 2020

  • Susanne
    Super ervaring bij Simpel 0 reacties

    Nadat ik iedere keer heel veel gedoe had bij mijn vorige telefoon aanbieder kwam ik op een punt dat ik er helemaal klaar mee was.
    En zo kwam ik bij Simpel terecht en wat heerlijk om ook gewoon te ervaren hoe het ook kan.
    Dat het niet allemaal gedoe hoeft te zijn, maar dat het ook gewoon allemaal in 1 keer goed kan gaan.
    Het overstappen naar Simpel was totaal niet moeilijk en ging gelukkig heel erg snel dus ik kan dit iedereen aanraden.

    Susanne 14 oktober 2020