Telecom

T-Mobile

5 reviews
60% positief
Positief
0% neutraal
Neutraal
40% negatief
Negatief

T-Mobile is een topper in de mobiele wereld. Goede pakketten voor een goede prijs.

Simpel is van alle telecomproviders de beste keuze.

Reviews (5)

  • jan
    schaam je t-mobile 1 reactie

    Ik heb al een jaar een probleem met T-Mobile (nul bereik op mijn prive nummer waardoor ik niet kan bellen, gebeld worden en internetten (buiten wifi bereik). Waardoor ik ondertussen paar duizend euro aan schade/ gemiste inkomsten heb opgelopen. Ook afdeling legal neemt dit blijkbaar niet serieus want wordt maar niet terug gebeld om tot een oplossing te komen. Het ligt inmiddels bij mijn Das rechtbijstand, Vara/BNN Kassa, Vara/BNN #boos, Tros Radar & Meldpunt! van Omroep Max. Er wordt beloofd dat Legal, de hoogste afdeling contact op neemt maar er gebeurt niks...
    Kan dit alleen oplossen tijdens openingstijden T-Mobile winkel, en mis hierdoor zakelijke inkomsten, betaal al een jaar voor een abonnement waar ik niks mee kan, ben dus afhankelijk van Ziggo ivm wifi bellen, en het probleem duurt maar voort. Er zijn inmiddels 4 cases aangemaakt maar verder dan dat komen we niet… Klantenservice noemen ze dat bij T-Mobile, schandalig…. De Lidl heeft nog een betere service. Nu mag ik vrij weg gaan omdat T-Mobile het probleem ook niet meer begrijpt. Telefoon al paar keer totaal van binnen vervangen, sim kaarten gewisseld, netwerk check uitgevoerd, en ook in ander high end toestellen van bijvoorbeeld Apple heeft mijn prive nummer NUL bereik. Geen telefonie mogelijk, geen internet data. En dan ben je trouw klant van T-Mobile met 2 nummers. Heb al telefonie via T-Mobile sinds ik ooit als kind een oude nokia met Prepaid kaart had. Nooit problemen tot ik in januari 2021 een nieuw toestel nam, de Samsung a50 met dual sim. Sinds dien problemen en nog steeds niet opgelost. Mag een nieuw toestel de Samsung a51 (huidig toestel de a50 is eigendom en heb ik direct volledig afbetaald), dus dat is een wassen neus oplossing, want ik blijf met mijn zakelijke gemiste inkomsten zitten, ook heb ik Ziggo nodig ivm uberhaupt iets qua internet te kunnen op hun Wifi. Dagen aan het bellen en dan wordt je onbeschoft te woord gestaan of men gooit de hoorn er gewoon op…. Ook legal belt dus niet terug. Dit is een korte samenvatting van wat al een jaar speelt en nog steeds niet opgelost is…. Ben zzp glazenwasser en kan moeilijk snachts ramen gaan wassen omdat ik druk was iets op te lossen bij openingstijden T-Mobile winkel.. Mis daardoor klanten dus inkomen. Schaam je T-Mobile!!

    jan 12 januari 2021

  • Hans
    Prima bedrijf 0 reacties

    Prima bedrijf. Al meer dan 10 jaar mobiel klant, nooit problemen. De 4e m’n iPhone 12 pro Max besteld, wordt morgen bezorgd. Het enige wat ik irritant vond was het verdwijnen van het spaarplan, alleenstaand zijn werd niet echt beloond. Maar dat heb ik opgelost, volgende maand wordt internet en tv bij mij thuis geïnstalleerd, 50 euro goedkoper dan ik sinds ik hier woon bij ziggo betaal. En korting op mijn telefoonrekening!

    Hans 7 januari 2021

  • anneke
    Tevreden over de veranderingen 0 reacties

    Ik had afgelopen dagen veel last van steeds 'uitval'.
    Bloed-irritant natuurlijk ¡
    Ik stond vandaag op het punt te gaan bellen..
    Wat schetst nu mijn verbazing,.. na aantal x de hele zooi resetten is nu het 'menu' veranderd¡
    Ik hoop ten goede, ik ben tot nu toe best tevreden.
    Hier en daar wat veranderingen in de visuals, da's altijd wennen.
    Maar ook positieve verbeteringen..
    Dus laat ik nou is, als nieuwkomer eigenlijk, voorzichtig optimistisch zijn.
    Ps 🐓
    Nu maar hopen dat hier niet ook stiekem één of andere prijsverhoging 'bij hoort'.
    ( de reden voor mij van overstap deze zomer naar T-mobile)

    anneke 13 december 2020

  • Tijs
    Slechte ervaring met T-Mobile 0 reacties

    Ik zou niemand het advies geven om over te stappen naar T-Mobile, volgens mij is elke provider beter dan deze.

    Ik wilde opwaarderen maar hier ging iets fout, waardoor ik meerdere keren 10 euro heb betaald in een paar minuten maar geen enkele opwaardering kwam er bij mijn telefoon bij op. Zo ben ik in hele korte tijd heel wat geld kwijt geraakt en heb ik hier geen enkel plezier van kunnen ervaren.

    Daarbij gebeurde dit allemaal op een tijdstip dat ik geen gebruik kon maken van Wifi schijnbaar waardoor mijn hele 4G bundel er ook in één keer door was en dit ook in een soort slechte nachtmerrie van herhaling op herhaling uitliep. Zodra ik ook maar de kans krijg ben ik hier vertrokken.

    Nadat ik dit geld was kwijtgeraakt heb ik ook zo spoedig mogelijk contact gezocht met de helpdesk van T-Mobile maar zij snapten er ook niets van en konden me naar hun zeggen niet verder helpen hiermee. Uiteindelijk iemand te spreken gekregen die me de toezegging gaf dat ik het volledige bedrag terug zou krijgen en dat dit 24 uur nodig had, dus dat dit er de volgende dag pas op mijn rekening zou staan. Dit was natuurlijk niet het geval en weer opnieuw met ze gebeld. Nu kreeg ik iemand aan de telefoon die zij dat ze me het geld helaas niet terug konden storten omdat ik geen duidelijk bewijs had geleverd en dat dat dan niet mag van de supervisor. Met andere woorden, ik was mijn geld kwijt en had gewoon pech gehad.

    Heel bijzonder dat ze de ene dag wel toegeven dat er iets helemaal mis is gegaan waardoor je veel geld kwijt bent aan niets, je daarna je geld terug beloven en uiteindelijk je met lege handen laten zitten en zelfs met de kans dat dit gewoon weer opnieuw zal gebeuren. Ik vind dit schandalig.

    Tijs 3 december 2020

  • Kimberley
    T-mobile ervaring 0 reacties

    Ik heb super goede ervaringen met de telecomprovider T-mobile! Ik heb denk ik al zo'n 20 jaar een mobiele telefoon, van het begin af aan dat ze uit waren dus en altijd al bij T-mobile gezeten als provider. Nooit klachten gehad en altijd goedkope abonnementen of sim-kaartjes gekocht hierbij.

    Ik zou T-mobile echt aan iedereen aan kunnen raden, je hebt geen duur abonnement nodig die je tientallen euro's per maand gaat kosten. Hier ben je veel goedkoper uit en je hebt precies dezelfde mogelijkheden bij T-mobile. Het enige verschil is dat je hier veel meer geld in je eigen portemonnee houdt en dat is toch iets wat iedereen wil lijkt me.

    Dus mensen, laat je niet ompraten door die mooie praatjes van alle dure providers. Kies gewoon voor lekker goedkoop, net als ik en ga voor T-mobile. Ik heb nooit ergens anders gezeten, maar ook nooit klachten gehad hierbij en zolang dat zo blijft zie ik geen reden om over te stappen.

    Kimberley 14 november 2020