Internet Tv

T-Mobile Thuis

7 reviews
86% positief
Positief
14% neutraal
Neutraal
0% negatief
Negatief

T-Mobile thuis biedt Internet, tv en telefoon aan. Het is goedkoper dan de bekendere Internet en tv aanbieders. Het mooie aan T-Mobile Internet en tv is dat je het maandelijks aan kan passen naar je eigen wens, dit kan je toch aardig wat geld in de maand besparen.

Ontevreden over T-Mobile Thuis?

T-Mobile Thuis is de beste keuze.

Internet en tv providers prijzen vergelijken.


Reviews ( 7 )

  • Moneysaver
    T-Mobile thuis snel internet met 59 HD zenders 0 reacties

    Begin 2021 overgestapt van Ziggo naar T-Mobile thuis internet en tv pakket. Reden hiervoor is dat Ziggo ieder jaar een prijsverhoging doorvoert en het is gewoon te duur voor ons. Een kennis van ons had T-Mobile en raadde dit zeer aan, mede omdat je voor 50 euro (waarvan je de eerste 3 maanden 15 euro korting krijgt) voor 100 Mbit per seconde downloadsnelheid en 59 HD zenders. Ook krijg je gratis ESPN zodat je de eredivisie kunt volgen. Hier moet je bij Ziggo bijvoorbeeld extra voor betalen.

    Nadat ik was overgestapt door het formulier in te vullen op de T-Mobile.nl website, kreeg ik binnen enkele dagen een pakket thuisgestuurd waarmee ik alles kon installeren. Het ging eigenlijk vrij snel en had hierbij geen hulp nodig. We gebruiken het nu ongeveer een maand en we hebben niks te klagen.

    Moneysaver 15 februari 2021

  • Chris Jans
    T-Mobile thuis veel korting met mobiel 0 reacties

    Ik wist niet dat T-Mobile ook een internet en pakket voor thuis had, dacht alleen een mobiel pakket. Ben hier blij mee want ik zoek al een tijdje naar een nieuwe tv en internet provider, simpelweg omdat Ziggo te duur wordt. Ieder jaar een prijsverhoging ben ik wel flauw van en omdat ik T-Mobile als mobiele provider heb, krijg ik 5 euro korting per maand op mijn T-Mobile thuis abonnement + 2,50 euro korting op mijn mobiele abonnement en een bonus van 2GB internetdata voor mobiel. Als ik dit eerder had geweten...... Beter laat dan nooit zeg ik dan maar. Heb het vorige week aangesloten gekregen, ben een tevreden man.

    Chris Jans 29 januari 2021

  • Wim S.
    T-Mobile internet en tv thuis goede ervaring 0 reacties

    Ik kan iedereen aanraden om een internet en tv pakket thuis van T-Mobile te bestellen. Monteur heeft alles binnen een uur geïnstalleerd, was zeer vriendelijk en dacht goed mee over de situatie. Dit was niet heel makkelijk omdat we achter het huis een schuurtje hebben waar ik een werkpraktijk heb. Hier dient internet te zijn, was eerder al goed geregeld bij KPN. Deze werd te duur dus zijn we overgestapt naar T-Mobile, met aarzeling! Want alles werkte naar behoren en het is niet zoals ieder huis dat je aan 1 router genoeg hebt. Dit hadden we vooraf al aangekaart bij de klantenservice, deze zei toen al snel dat het op dezelfde manier kon als wat KPN bij ons had gedaan. Hierdoor toch overstag gegaan en T-Mobile kwam de afspraak gelukkig helemaal na!

    Ik betaal nu 50 euro per maand, waarvan de eerste 3 maanden 35 euro voor het Fast pakket, dan krijg je 100 Mbit/s internet downloadsnelheid. Als je geen werk thuis hoeft te doen heb je aan de Basic meer dan voldoende trouwens, scheelt je toch weer 5 euro.

    Wim S. 16 januari 2021

  • Lesley
    T-Mobile Thuis goedkoop 0 reacties

    Voor amper 30 euro per maand ben je hier al klaar, goedkoper dan dit vind je het naar mijn mening niet.
    Hier zit dan 50Mbit/s download en 30Mbit/s upload bij, wat meer dan genoeg is. Mocht dat niet genoeg zijn dan heb je de 100 Mbit/s download voor 35 euro, maar dan moet je wel heel veel downloaden voordat je hier op zit dus dat heeft haast niemand nodig.
    Wij hebben er wel voor gekozen om de Wifi plus erbij te doen.
    Dit kost maar 2,50 extra per maand en de eerste maand zelfs niets, maar uiteindelijk heb je hier wel heel veel plezier van en voor dat kleine beetje geld per maand extra vind ik dit zeker wel de moeite waard.
    Bellen hoeft er van ons niet bij want wij gebruiken geen vaste lijn, alleen onze mobiele telefoons dus daar hebben we geen kosten van.
    Televisie kijken we wel graag, dus dit is wel echt een pre om erbij te hebben.
    De eerste drie maanden was dit gratis en daarna komt er 15 euro per maand bij op, maar dan nog zitten wij maar op een eind bedrag van 47,50 waar wij heel tevreden over zijn.
    Dit scheelt zo tientallen euro's met onze vorige leverancier.

    Lesley 5 januari 2021

  • Thomas
    de service..... 0 reacties

    Wat een slechte "service"! Moet echt beter!
    Eind oktober een verhuizing doorgeven, 1 december zou het abonnement voor internet en tv ingaan op de nieuwe woning.
    Ik ontvang bericht van de Gideon(de monteur) dat ze pas 21 december glasvezel kunnen komen monteren en het thuispakket aansluiten. 3 weken zonder tv en internet dus! Ze hebben het druk geven ze aan. Ik krijg wel een week gratis internet op mijn telefoon zodat de kindjes op de tablet kunnen. Hiervoor moet ik helaas wel elke week terugbellen. Dat bellen dat is verschrikkelijk! Vaak duurt het meer dan een half uur en word de lijn regelmatig weggedrukt!! Ook geven ze regelmatig aan dat ik pas betaal wanneer alles werkt. Hier koop ik niks voor! Ik wil tv en internet en niet gratis zonder tv en internet.
    Eindelijk 21 december. Komt een zeer vriendelijke monteur de boel aansluiten. Blijkt dat hij niks kan aansluiten omdat de verkeerde aansluiting van glasvezel is toegestuurd. Geen internet dus. Ook hebben we geen tv ontvangers ontvangen. Ik heb een e-mail gekregen waarin duidelijk stond dat ik de ontvangers en modem van de oude woning terug moest sturen. Dit had blijkbaar niet gemoeten. Ook geen tv dus. Ze zouden alles zo snel mogelijk regelen.
    Een paar dagen later bel ik terug om te vragen wat de status is. Alles staat nog open! Er is dus nog niks opgepakt. De medewerkster die ik aan de telefoon krijg geeft aan er spoed achter te zetten.
    28 december bel ik weer. Nog steeds geen tv en internet. Ik bel om te vragen wat de status is. Krijg ik te horen dat het nog in behandeling is en na doorvragen blijkt dat de medewerkster van vorige week geen spoed heeft aangemaakt! Nog steeds niks dus! Al jarenlang klant bij T-mobile thuis en 2 mobiele abonnementen. Als ik dreig weg te gaan dan word er aangegeven dat dit niet zomaar kan want ik heb een contract afgesloten en een opzegging moet eerst goedgekeurd worden door weer een andere afdeling.
    Ik heb zelf jarenlang op een klantenservice gewerkt. De medewerk(st)ers die ik spreek zijn steeds heel aardig en goed getraind. Toch hebben wij, een gezin met 2 kleine kinderen, nu al bijna een maand geen internet en tv!

    Omdat ik nog niet kan oordelen over het product zelf.. omdat die nog niet werkt.. geef ik 3 sterren.. de klantenservice heeft jullie dus nu al 2 sterren gekost! laat dit geen 4 worden!!

    Thomas 3 januari 2021

  • Nika
    T-Mobile thuis ervaring 1 reactie

    Wij zijn zeer tevreden met de overstap naar T-Mobile thuis. Ik heb er zelf niet heel veel verstand van dus heb mijn man de beste keuze laten opzoeken en dat bleek dus T-Mobile te zijn. Mede doordat we tevens gebruik maken van T-Mobile op onze mobiele telefoons, hierdoor kregen we bovenop de welkomstkortingen ook nog eens 5 euro per maand vaste korting + € 2,50 euro korting en 2.5GB internet op onze mobiele abonnementen. Binnen enkele dagen nadat we onze gegevens hadden ingevuld op de website, kregen we een pakket toegestuurd met een tv kastje en internet router. Dit was in een half uurtje allemaal geactiveerd en het werkte gelijk. Mijn man was sceptisch om over te stappen omdat je best wel veel gedoe hebt. Je moet je oude router en tv kastje terugsturen naar je vorige provider (was KPN voor ons), dan krijg je nieuwe toegestuurd. Moet je maar afwachten of de overstap goed geregeld wordt en ga zo maar door.

    We betalen nu bij T-Mobile met een internet Fast abonnement (100 Mbit/s) € 45,00 per maand. Dit is ongeveer 30% goedkoper dan onze vorige provider dus ja, dan moet je dit eigenlijk wel even regelen. Trouwens we hebben een beter Wi-Fi bereik door het huis dan dat we voorheen hadden dus de router heeft een sterk signaal.

    Hopelijk hebben jullie iets aan mijn review gehad. Lijkt me leuk om wat reacties te lezen wat jullie vinden van T-Mobile en of jullie nog tips hebben.

    Nika 1 november 2020

  • Joyce
    T-Mobile thuis bevalt goed 0 reacties

    Wij hebben internet en tv afgesloten bij T-Mobile thuis en ons bevalt dit erg goed. Nu is T-Mobile ook wel een redelijk bekende naam in Nederland, maar vooralsnog nog lang niet de duurste, waar wij erg blij mee zijn. Er zijn zeker nog goedkopere aanbieders te vinden, maar de kwaliteit ervan is voor ons ook erg belangrijk dus wij hebben voor een middenweg gekozen en dat is deze keus geworden. Nog geen enkel moment spijt van gehad want het bevalt enorm goed.

    Joyce 23 oktober 2020