Telecom

Tele2 Mobiel

2 reviews
0% positief
Positief
50% neutraal
Neutraal
50% negatief
Negatief

Tele2 is een zeer grote telecomprovider op de Nederlandse markt. Met tal van Sim Only abonnementen, prepaid abonnementen en abonnementen + smartphone heb je genoeg keuze en tal van prijsvariatie. De website is zo ingericht dat je zeer snel en duidelijk kan kiezen welke wensen je hebt voor jouw telecomabonnement.

Simpel is van alle telecomproviders de beste keuze.

Reviews (2)

  • iene
    Nieuwe simkaart pukcode probleem 1 reactie

    Ruim 16 jaar abonnee bij Tele2 met mobiele telefoon. Altijd automatische afschrijving, nooit problemen met betalingen. Tot ik afgelopen week bericht kreeg: nieuwe simkaart. Nieuwe simkaart? Waarom? Waarschijnlijk voor velen geen probleem, voor mij wel met handicap aan o.m. handen. Eindelijk zit simkaart in het mobiel, nummer was zo klein, met vergrootglas moeten noteren. Enfin, mijn mobieltje doet het weer, dacht ik. Pukcode invullen op mobiel. pukcode is van 2014, ik heb deze nooit hoeven gebruiken. Pukcode zou ineens fout zijn, ik mag nog 5x proberen. Gebruik dit mobiel niet vaak, maar moet het absoluut bij me hebben als ik naar buiten ga of met invalidenvervoer reis. Mobiel is dus nu onbruikbaar. Tele2, bedankt voor deze idioterie. Ik denk dat ik maar overstap

    Iemand een suggestie ?

    iene 5 januari 2021

  • Danique
    Erg frustrerend 1 reactie

    Inmiddels gaat bijna de 6e dag in dat ik niet meer bereikbaar ben, sinds vandaag kan ik momenten zelf niet eens meer bellen. Ook heb ik geen internet. Tele2 Nederland is schijnbaar over gegaan naar het netwerk van T-Mobile. Door een fout van Tele2 Nederland, het migreren van mijn telefoonnummer van het ene naar het andere (T-Mobile) platform, ben ik niet meer bereikbaar. Overigens vreemd dat Tele2 geen informatie geeft over het switchen naar T-Mobile, maar nog vreemder vind ik dat ik hierdoor niet meer bereikbaar ben, en dus de dupe ben van het probleem van Tele2 Nederland Vanaf afgelopen dinsdag ben ik aan het bellen met Tele2 Nederland en iedere keer word ik afgewimpeld, kunnen ze niks voor me betekenen, moet ik wachten en ga zo maar door. Inmiddels is maandag en ben ik nog altijd onbereikbaar.
    Er wordt door Tele2 Nederland niet gereageerd, ze wimpelen af door het zogenaamd naar de technische dienst te sturen, ze niks voor je kunnen betekenen en ga maar door.
    Door een fout bij Tele2 Nederland, wat natuurlijk kan gebeuren, ben ik al bijna 6 dagen niet meer bereikbaar. Er wordt totaal niet meegedacht om het op te lossen. Erg frustrerend!
    Ik hoop dat ik via deze weg de aandacht kan trekken zodat Tele2 dit probleem zo spoedig mogelijk op lost!
    Dreigen met het niet betalen van mijn factuur en het opzeggen van mijn abonnement helpt niet, misschien morgen dan toch maar doen?
    Tele2 Nederland

    Danique 28 december 2020