Telecom

Vodafone

5 reviews
60% positief
Positief
20% neutraal
Neutraal
20% negatief
Negatief

Vodafone is een van de grootste mobiele telecommunicatiebedrijven van Nederland. Vodafone levert Sim Only abonnementen, abonnementen + telefoon en prepaid simkaarten. Betrouwbaar als altijd en bereik in vrijwel het hele land. Als Ziggo klant krijg je goede kortingen op je Vodafone abonnement.

Simpel is van alle telecomproviders de beste keuze.

Reviews (5)

  • Leo
    zal weer gaan verlengen 0 reacties

    Ik mag weer verlengen bij Vodafone en zal dit ook gaan doen. Wel jammer dat er helemaal geen korting is op een nieuw abonnement (behalve als je Ziggo hebt dan, dat heb ik gelukkig). De kortingen op de telefoons zijn ook minimaal; als ik verleng bij mobiel.nl of belsimpel.nl krijg ik meer korting op een mobiel, helaas daar ook niet op het abonnement. Als je dan de telefoon aanklikt die je wilt met bijbehorende abonnement gaat de korting er niet eens af. Jammer weer...🤨🤔😉 dus ik wens meer korting! Maar dit wens ik eigenlijk bij alles wat ik koop haha

    Service en het product zelf van vodafone is prima! ontvangst en de snelheid van internet is erg goed. Ik ga nooit over mijn bundel heen, maar als dit mij wel ooit overkomt vind ik het een fijn idee nog altijd wel internet te hebben ( alleen waardeloos traag ) maar toch.. wel vraag ik mij af... wanneer 5G? woon in Drenthe maar zit nog altijd op 4G terwijl op tv gezegd word dat het landelijk 5G is inmiddels..

    Leo 19 januari 2021

  • Cornelis
    Vodafone beste provider 1 reactie

    Vodafone is vaak duur, dat is iets wat je niet kunt ontkennen. Als je een abonnement wilt inclusief telefoon erbij dan ben je hiervoor gewoon veel geld kwijt klaar. Maar dat is een eigen keus, je kunt ook voor een Sim only deal gaan en dan ben je voor nog geen toen euro per maand klaar. En ook in zo’n geval heb je altijd de beste bereik en het beste internet waar vodafone zo bekend om staat. Dus dat is echt wel iets om je in te verdiepen en te overwegen. Ik heb gewoon zelf een tweedehands mobiel gekocht die nog in perfecte staat verkeerd en dan zo’n abonnementjes erbij en klaar is Kees. Optimaal gebruik voor een minimale prijs!

    Cornelis 14 december 2020

  • Arnold
    Wat een slechte klantenservice 0 reacties

    Wat een slechte klantenservice; afgelopen dinsdag een together abonnement afgesloten. Gisteren zou door dynagroup een nieuwe mobiel worden afgeleverd samen met het contract om te ondertekenen. Tijdslot van 17.00-22.00 uur en de transporteur komt om 15.30 uur en komt later niet meer terug. Weer nieuwe afspraak gemaakt voor vandaag, zelfde tijdslot. Is in 1 keer het contract geannuleerd (geen bericht maar zelf maar eens gekeken), gebeld met dynagroup. Er staat een naam als contractant die niet klopt (een naam van wel iemand anders) en daardoor alles geannuleerd. Ik het contract nogmaals nagekeken hier klopt alles. Vervolgens contact opgenomen met Vodafone. Hier konden ze niets meer dan zeggen dat het contract geannuleerd is. Over 5 dagen mag ik weer bellen en alles opnieuw aanvragen. Geen enkele poging om mij te behouden als klant of te zeggen dat ze alles in het werk stellen om achter de oorzaak te komen en het goed gaan regelen voor mij. Ik wilde met een tweede abonnement terug naar Vodafone maar dit valt me echt vies tegen. Hoop dat ze nog op het voorval terugkomen om te laten zien dat ze klanten willen houden en dat als er iets fout gaat buiten de klant om dit netjes oplossen.

    Arnold 5 december 2020

  • Ronald
    Niet doen.. 0 reacties

    Niet doen, ze naaien je een oor aan. Meer als 15 jaar klant geweest, net verhuisd duidelijk van tevoren aangegeven dat ik glasvezel heb telefonisch moest geen probleem zijn. Gaat Ziggo alleen over een coax kabel. Dus moeten annuleren door deze bandieten moet ik dus enorme kosten maken zodat ik via 4G thuis kan werken extra databundels moeten aanschaffen. Omdat deze twee samenwerkende partijen hun zaken niet op orde hebben. 18 gigabyte extra moeten in kopen voor meer als 60 euro. Dank je wel Ziggo en Vodafone. Vanaf januari zul je een goede klant kwijt zijn. 😡

    Ronald 5 december 2020

  • Jorrit
    Vodafone beste provider keuze 0 reacties

    Als je op zoek bent naar een nieuwe provider en je wilt een hele goede hebben, dan zou ik echt aanraden om naar Vodafone over te stappen.
    Dit is de beste provider van Nederland.
    Geloof me, ik heb bij meerdere providers gezeten en geen enkele kan hier tegen op.
    En je hoeft hier niet eens meer te betalen dan bij welke andere provider dan ook.
    Je kunt zelfs een sim only abonnement kiezen en dan betaal je nog geen 10 euro per maand, dus dat je hier duur uit zou zijn is dikke onzin.
    Je maakt het zo duur zoals je zelf wilt en daar bovenop heb je altijd goed bereik en ook je internet en je 4G werkt altijd goed.
    Je kunt zo overstappen, de mensen van Vodafone hebben mij hier hartstikke goed mee geholpen, het was zo klaar en als kers op de taart mocht ik ook gewoon mijn oude nummer houden.
    Dat vind ik heel erg mooi, want dan hoef je niet al je contacten bij langs om aan te geven dat je een nieuw nummer hebt, dit kan lang niet overal.
    Dus echt een topprovider Vodafone, ik ga hier in ieder geval niet meer weg.

    Jorrit 26 november 2020