• Ismael
    Start geen abbo bij Ben 0 reacties

    START GEEN ABONNEMENT BIJ BEN!!
    Van Vodafone naar Ben overgestapt met nummerbehoud. Na het annuleren van een abonnement en een nieuwe aangevraagd te hebben heeft een collega het oude contract niet goed geannuleerd en dit heb ik ook zwart op wit staan. Nieuwe simkaart gekregen bij mijn nieuwe abonnement en al meerdere keren contact opgenomen met Ben. Binnen de 14 dagen bedenktijd en elke keer te horen krijgen van dat het klopt en ik me geen zorgen hoeft te maken. We zijn nu anderhalve maand verder en na vele klachten indienen hoor ik elke keer maar weer dat ik akkoord moet gaan met mijn huidige abonnement met een nieuwe simkaart. Op de Samsung S20 zit ook een cashback van 100,00 euro maar niemand weet ervan Samsung niet en Ben niet maar heb het wel zwart op wit dat jullie dit aanbieden. Wanneer ik bel hoor ik elke keer weer iets anders van de collega’s. Ik wil binnen 2 dagen alsnog een oplossing anders ga ik andere stappen ondernemen!!

    Ismael 26 december 2020

    Simpel is van alle telecomproviders de beste keuze.