• Tim van Veen
    Budget Mobiel goed voor dagelijks gebruik 1 reactie

Ik vind het best grappig om te lezen dat er mensen zijn dit positief zijn over Budget Mobiel en dat er ook een aantal zijn waarbij Budget Mobiel niets goed kan doen. Mijn mening is dat beide meningen eigenlijk wel volstaan. Het is Budget, dus je hoeft er geen top internetsnelheden van te verwachten, dit geeft Budget Mobiel ook aan op de homepage dat er een maximum internetsnelheid bepaald is. Dit om zo de kosten flink te drukken en ze 7GB aan internet kunnen aanbieden voor € 15,00 per maand. Voor mensen die niet veel gebruik maken van internet op een mobiele telefoon via de provider (dus niet via Wi-Fi), is Budget Mobiel een uitstekende keuze. Daarentegen staat ook vast dat als je veel filmpjes kijkt in de trein bijvoorbeeld, veel Facebook gebruikt of online spelletjes speelt, dat je beter een duurdere telecomaanbieder kunt kiezen.
    Ik heb jaren gebruik gemaakt van T-Mobile, daarna nog een tijdje Vodafone en sinds 3 maanden heb ik Budget Mobiel aangesloten. Zoals gezegd, internetsnelheid minder maar kosten een stuk voordeliger!

Tim van Veen 11 december 2020

Ontevreden over Budget Mobiel?

Probeer eens de beste keuze Simyo.

Telecomproviders prijzen vergelijken.

• Hans

Simpel gezegd: als je veel internetdata wilt voor een goedkope prijs, dan is Budget Mobiel de telecomprovider voor jou. Echter, als je veel gebruik maakt van internet als zijnde filmpjes kijken en streamen, dan kan je beter wat meer geld uitgeven aan een andere provider. Er zit namelijk een 5.0 mbps beperking op je internetsnelheid. Wat in theorie niet uit maakt maar bij veelvuldig gebruik als Netflix en Youtube zullen de filmpjes telkens moeten bufferen voordat je verder kunt kijken, wat het kijken er niet fijner op maakt.
      Eerlijk is eerlijk, ik gebruik het dit hele jaar al en moet bekennen dat het bij mij allemaal goed functioneert zonder haperingen. Ben een man van 53 die geen amper tot geen filmpjes kijkt maar als ik dat dan eens doe heb ik vaak ook wel een Wifi verbinding tot mijn beschikking.

Ben het dus 100% eens met bovenstaande review!

Hans 14 december 2020