• Karel en anke
    service moet beter 0 reacties

    Beste Budget Mobiel, wij zijn zeer ontevreden en boos over de volgende gang van zaken. Gister hebben wij tevergeefs op levering van telefoon met simkaart gewacht. Vandaag bericht gekregen dat de koerier wel een poging gedaan heeft om af te leveren maar dat zou niet gelukt zijn. Heel bijzonder daar wij de hele dag hebben gewacht. Nu krijgen wij bericht dat daardoor de bestelling geannuleerd is en wij opnieuw moeten bestellen, levertijd 5 weken!! Het vooruitbetaalde krijgen wij pas over 2 weken terug!!! Dit is ronduit belachelijk temeer omdat jullie het oude abonnement bij de vorige provider ook al hebben stopgezet ben erg boos zoals je kan begrijpen. Dus geld pas over 2 weken terug maar wel nu weer opnieuw moeten bestellen en 5 weken telefonisch niet bereikbaar, dit is echt niet goed! Graag spoedig een betere oplossing dan de servicedesk heeft gegeven!

    Karel en anke 23 december 2020

    Simpel is van alle telecomproviders de beste keuze.