• J. Plaisier
    Slechter kan haast niet 1 reactie

    Heb een contract afgesloten naar aanleiding van een telefonische benadering.
    Deden voorkomen alsof ik KPN aan de lijn had.
    Wanneer dat echt zo was dan deed ik geen contractbreuk met KPN.
    Bij binnenkomst van papieren bleek het geen KPN te zijn waardoor ik boete bij KPN moet betalen.
    Gebruik gemaakt van de 14 dagen bedenktijd.
    4 x een mail gestuurd 1 x schriftelijk en alle keren om een bevestiging gevraagd. Telkens geen reactie.
    Klacht ingediend en daar wordt ook niet op gereageerd.
    Telefonisch niet zijn ze niet bereikbaar terwijl ze dat wél verkopen. Wel op hun manier...
    Belachelijker kan niet...

    J. Plaisier 8 december 2020

    Simpel is van alle telecomproviders de beste keuze.
    • Hans

      Klantenservice is wel een probleem bij Budget Mobiel inderdaad. Dat lees ik in veel reviews en heb zelf ook meegemaakt dat de chat op de website niet werkt en je dagen moet wachten op een reactie per e-mail. Telefonisch zijn ze niet eens te bereiken. Je kan Budget Mobiel zien als een goedkope telecomprovider met een matige klantenservice, waar ze duidelijk op bezuinigen.
      Ik maak nu ongeveer 1 jaar gebruik van de services van Budget Mobiel. Qua product is het prima en werkt het zoals het hoort te werken. Voor deze prijs krijg je meer dan je vooraf verwacht is mijn mening dus zeer positief behalve de klantenservice. Een telefonische benadering voor notabene een telecomprovider is gewenst.

      Hans 14 december 2020