• leon
    Altijd zeer tevreden geweest tot nu 1 reactie

    Ben al jaren klant bij HOLLANDSNIEUWE
    Nog nooit problemen gehad maar ben nu genoodzaakt over te stappen naar een andere provider ik heb nestjes de rekening betaald vervolgens storten jullie het bedrag terug krijg een melding dat ik niet betaald heb ik gebeld intussen is mijn internet geblokkeerd weer gebeld naar klantenservice hebben het bedrag gecrediteerd zou je denken probleem opgelost maar nee heb nog steeds geen internet heb vervolgens nieuw simkaartje opgestuurd gekregen geactiveerd en nog steeds geen internet ze kunnen het niet oplossen iemand heeft handmatig blokade erop gezet die ze er zelf niet afhalen kunnen dat moet de technische dienst doen vraag je hoelang dat gaat duren konden ze geen duidelijk antwoord op geven.

    leon 14 december 2020

    Simpel is van alle telecomproviders de beste keuze.
    • Andre

      Slecht dat de klantenservice en support die blokkade niet kunnen opheffen. Normaliter zouden ze een sim blokkade zo kunnen opheffen. Telefoon blokkade moet je zelf doen. Ik ben zelf jaren een blije klant van Hollandsnieuwe voor een spotprijsje.

      Andre 14 december 2020