• rachel
    Ellende 0 reacties

    Betaal je €120 tijdens het bestellen. Krijg ik een mail dat mijn telefoon eindelijk na 5 weken geleverd wordt.🤬🤬
    Staat in de mail dat ik €120 aan de bezorger moet betalen. Heb ik gelijk kpn gebeld. Ja mw wij weten het ook niet. Wacht de bezorger maar af. (1,5 uur aan de telefoon gezeten) Nou je raad het al. Ik moest €120 betalen. Nee deze heb ik al betaald. Ik gelijk KPN gebeld. Weer 1,5 uur aan de telefoon. Mw ga morgen maar naar de winkel. Net bij de winkel geweest. 2opties. Die €120 aan de bezorger betalen of de telefoon annuleren. Maar annuleren kan ook niet, omdat het na 2 weken bedenktijd is en waar is die €120 die ik al betaald heb? Ik in de winkel weer bellen naar afdeling facturen. Nee mw je contract gaat 30 november in. Wij kunnen nu niets vinden van die €120,- waarschijnlijk pas vanaf die datum.
    Ondertussen al 3 dagen bezig en waar is mijn geld?
    Er wordt niets opgelost. Wat een k’t zaak is KPN.

    rachel 29 november 2020

    Simpel is van alle telecomproviders de beste keuze.