• hendrik
    wat een gedoe 0 reacties

    Wat een gedoe om de iPhone 12 te bestellen. Besteld met een medewerker op vrijdag 16 oktober, schijnt niet goed gegaan te zijn en wordt gewoon geannuleerd! Ik had de mail met gegevens niet gestuurd, had ik wel. Later geannuleerd op de dag via de mail, deze mail is allemaal via kpn gegaan🤷‍♀️. Maandag krijg ik een mail van kpn dat hij besteld is, huh? Nou Oke, gebeld en het ging goed. Mail dat hij vertraagd is een dag daarna. Chat ik vrijdag de 23ste vorige maand en toen zei diegene die ik sprak, hij komt dinsdag. Ik chatte net voor een track en tracé. Nou mevrouw hij komt niet hoor en we weten ook niet wanneer hij wel komt. Nou zeg wat een gedoe en zo wordt je dus lekker aan het lijntje gehouden. Ze verstekken info wat totaal niet klopt. Mag dit zomaar? Wordt er moedeloos van. Je besteld hem op de dag van pre order en op deze manier zat ik dus niet bij de eerste verzending.

    hendrik 8 november 2020

    Simpel is van alle telecomproviders de beste keuze.