• Donna
    Een jarenlange trouwe klant maar 0 reacties

    Een jarenlange trouwe klant hier.Waar zijn jullie mee bezig?Ik heb mijn omgezet naar Glasvezel.Er zou een monteur komen die de Glasvezel kabel buiten zou aanleggen en een monteur die binnen het zou aanleggen.Beide zijn niet geweest.Ik heb daar vrij voor genomen dus kost mij dat geld voor niets.Ik heb daar ook nog over gebeld en word van kastje naar de muur gestuurd door telefonistes die het blijkbaar niet snappen of begrijpen.Die uiterst verwaand doen en onbeschoft en ook nog eens doen alsof het mijn eigen schuld is.Je ook nog van alles beloven te regelen maar ook daar komt niets van.Ik zou een mail krijgen met een code voor Spotify Premium.Ook over gebeld weer.Zou na gebeld hebbende 3 uur later het mailtje krijgen maar 24 uur later heb ik het nog niet.Heb wel al een TV kastje voor de glasvezel opgestuurd gekregen en ontvangen. Net als debevestigingsbrieven . Hier staat in dat mijn abonnement vandaag zou ingaan.Hoe Dan?

    Donna 2 januari 2021

    Ontevreden over KPN?

    Probeer eens de beste keuze T-Mobile Thuis.

    Internet en tv providers prijzen vergelijken.