• joost
    KPN mail 1 reactie

    Ik denk (nee weet wel zeker) dat bijna alle KPN klanten het moeilijk hebben..dit door de HOEVEELHEID spam die dagelijks in je mailbox zit!!
    Dood en doodziek wordt je van al die Nep Bitcoin,Ikea,Aldi,Bol,Zonnepanelen en nog veel meer troep die je dagelijks toegestuurd krijgt!
    Je blokt alles (maar je blokkeer functie raakt ook n keer vol) ,versleept het naar de spammap,heb in 1 week tijd 66 spam mailtjes erin zitten.En vervolgens krijg je gewoon weer rotzooi toegestuurd die je NIET kunt blokken,omdat dat adres al geblokt is!! Wat doen jullie hier zolangzamerhand eens aan??
    En kom niet met verhaaltjes aanzetten dat je NIET op de link moet klikken of op de unsubscribe link....dat weten we inmiddels allemaal wel,we zijn niet gek.!!
    Vele klachtensite''s staan vol hiermee...en jullie doen alsof jullie gek zijn of,plaatsen n reactie,om die vervolgens even later weer te verwijderen! Graag eindelijk eens n oplossing voor al die rotzooi door jullie LEKKE spamfilter!! Denk dat de KPNklanten meer dan genoeg betalen (voor niet werkende producten)!! Dat zou voor mij/ons een fijne verrassing zijn.

    joost 20 december 2020

    T-Mobile Thuis is van alle internet en tv providers de beste keuze.
    • Kooiman

      Dan heb je dat e-mailadres zelf opgegeven bij dat soort websites hoor. Hier kan KPN zelf weinig aan doen.

      Ik krijg zelf op Outlook en Gmail etc (de grote e-mailproviders) zulke e-mails op mijn tweede e-mail die ik alleen gebruik voor websites en apps wat ik niet helemaal vertrouw. Is een goede tip denk ik voor iedereen. Gebruik 1 e-mail voor je dagelijkse gebruik en als je iets koopt eenmalig of voor een nieuwsbrief o.i.d. gebruik je een ander e-mailadres.

      Kooiman 21 december 2020