• moniek en bas
    Onze ervaring met KPN 0 reacties

    KPN klantenservice?? nou laat dat service er maar af. Na 42 trouwe klant geweest te zijn bij KPN heb ik in juni mijn abonnement opgezegd, omdat Bas en ik gingen samenwonen en aan 1 abonnement genoeg hadden... Heel gesprek met een vriendelijk mevr. aan de telefoon die alles voor ons zou regelen. dat van Bas verhuizen en dat van mij opzeggen. In de tijd die tussen het verbouwen in nieuwe huis en verhuizing kreeg ik extra data op mijn mobiel omdat ik in het nieuwe huis nog geen wifi had. iAlles prima geregeld (dacht ik) Door alle drukte van verbouwing e.d. kwam ik er van de week pas achter dat ik nog steeds internetabonnement voor het oude adres betaal... Gisteren contact opgenomen met klantenservice, hele verhaal uitgeld, momentje u wordt doorverbonden... weer hele verhaal gedaan. Vraagt die meneer of ik bevestiging heb van opzegging, nee heb ik niet Maar meneer het is toch beetje raar dat mijn mobiele abonnement is verhuisd op 18 augustus en er in een leeg huis een abonnement voor internet en interactief tv achterblijft?? Tevens heeft uw collega aangegeven aan de telefoon dat zij alles zou regelen ook het opzeggen van mijn abonnement. Tja mevrouw dat is wel beetje vreemd allemaal, ik ga het voor u uitzoeken en overleggen met desbetreffende collega en mijn manager. Ik koppel het vandaag terug aan u via de mail. Natuurlijk geen mail ontvangen pfff, vandaag maar weer bellen, hele verhaal weer, momentje ik verbind u door..... in de wacht. En ja hoor contact... weer hele verhaal...o mevrouw dan hebben ze u verkeerd doorverbonden ik ben van afdeling verhuizing, ik verbind u door.... in de wacht.... ja contact. Weer hele verhaal, zeer onvriendelijke mevrouw aan de lijn, nou mevrouw als mijn collega van gisteren er mee bezig is ga ik u verder niet helpen. Ja maar mevrouw, die collega zei gisteren dat hij volgende week donderdag er pas weer is... moet ik daar dus weer week op wachten??? Jazeker moet u daar op wachten, ik ga niets voor u doen. Dus ik vraag of ze me dan door kan verbinden met de manager of zo die wel wat voor me kan doen. Nee, mevrouw dat kan ik niet. Dus ik vraag kun je dat niet of mag je dat niet of wil je dat niet?? Wordt ze pissig en zegt dat ik haar onterecht beschuldig en dat ze niets voor me kan doen en het gesprek beƫindigd....
    Nou tot zo ver dus de SERVICE van KPN.... Klacht indienen gaat ook niet zo gemakkelijk en komt op dezelfde desk terecht waar die onvriendelijke mevrouw zit dus schiet ik niet zo veel mee op..... Wat een behandeling na 42 jaar trouwe op tijd betalende klant geweest te zijnšŸ˜”

    moniek en bas 28 oktober 2020

    Ontevreden over KPN?

    Probeer eens de beste keuze T-Mobile Thuis.

    Internet en tv providers prijzen vergelijken.