• rosanna
    Voor ons nooit meer KPN 0 reacties

    Schijnbaar moet je hier een reactie geven wil je gehoord worden. Ik heb begin oktober plotseling een adviseur aan de deur die een mooi verhaal ophangt om mijn abonnement eens goed te bekijken en te kijken welke KPN box we hebben. De adviseur geeft aan dat het een oude box is en bij doorvragen blijkt hij ook nog wel het e.e.a. te kunnen betekenen voor ons abonnement. We zijn toch al meer dan 30 jaar abonnee en dat moet beloond worden... Dus de adviseur geeft een beter abonnement, een ander kastje, een maand gratis en nog een maand extra zenders Hartstikke leuk. Alles op papier gezet en hij laat me vervolgens op de Ipad het overzicht zien waaruit blijkt dat we er 5 euro per maand op vooruit gaan. Mooi toch? Dat hij mijn zakelijke naam net niet laat zien, ach dat deed hij vast niet expres... Totdat ik de bevestiging thuis kreeg waarop stond dat ik opeens een zakelijk abonnement blijk te hebben. Wij gelijk gebeld. Nou mevrouw, dat geeft helemaal niks. Er verandert namelijk niks. Alleen dat u een beter abonnement krijgt want zakelijk heeft betere service. Later belde nog een adviseur die de adviseur controleert of hij het wel goed gedaan heeft en die was wel even boos en zou de betreffende adviseur daarop aanspreken maar voor ons zou er niets veranderen... En nu krijgen we de factuur en wat blijkt? Het bedrag is exclusief 21% BTW.... Jullie snappen natuurlijk wel dat deze trouwe klant in één klap totaal genezen is... We gaan dit juridisch aanvechten. Voor ons nooit meer KPN

    rosanna 14 november 2020

    Ontevreden over KPN?

    Probeer eens de beste keuze T-Mobile Thuis.

    Internet en tv providers prijzen vergelijken.