• Natalie
    NLEx klacht 0 reacties

    Voordat ik echt aan mijn abonnement vast zat bij NLEx heb ik mij toch terug getrokken. Wat een slecht bedrijf is dit, zo wordt het geld al een maand van te voren van je rekening afgeschreven, op zich geen probleem. Maar mijn abonnement zou pas op de 31e ingaan en dan moet ik wel voor een hele maand betalen? Dat lijkt me nogal wat duur voor één dag en daar ga ik ook echt niet mee akkoord.

    Klantenservice hier over gebeld en ik heb wel dertig minuten in de wacht gestaan voordat ik iemand aan de lijn kreeg, deze persoon wist er weinig meer van af en ik werd doorverbonden, met als gevolg weer wachten. Zo ging het een tijdje door en na een uur was ik er helemaal flauw van en heb ik maar opgehangen om het vervolgens op een later tijdstip opnieuw te proberen. Maar ook die tweede keer ben ik niet veel wijzer geworden en had ik nog steeds niet het antwoord waar ik op zat te wachten. Wat een drama bedrijf dit en dus gelukkig net op tijd het contract kunnen ontbinden voordat ik er aan vast zou zitten.

    Natalie 3 december 2020

    T-Mobile Thuis is van alle internet en tv providers de beste keuze.