• Rianne
    Simyo simkaart probleem 0 reacties

    Er was iets mis gegaan met mijn bestelling bij Simyo. Ik had een abonnement voor 1 jaar besteld, voor een zeer goede prijs, en er zou een simkaart naar mij opgestuurd worden inclusief nummerbehoud. Helaas was dit pakketje nooit aangekomen... Contact opgenomen met Simyo via de klantenservice en die stelden dat het een postbus pakketje was, dus voor de zekerheid in de postbus gekeken maar was ook niets te vinden. Weer contact opgenomen en was dus blijkbaar iets fout gegaan bij de verzending. Simyo heeft hierdoor een nieuw simkaartje opgestuurd en het nummer daarop overgezet. Alles werkt nu goed en na wat stribbelingen is het toch allemaal goed gekomen. Een foutje kan gebeuren zolang het maar goed is opgelost en dat is nu zeker het geval! Bedankt! Heb nu goed signaal en kan weer Whatsappen en bellen.

    Rianne 8 november 2020

    Simpel is van alle telecomproviders de beste keuze.