• Thomas
    de service..... 0 reacties

    Wat een slechte "service"! Moet echt beter!
    Eind oktober een verhuizing doorgeven, 1 december zou het abonnement voor internet en tv ingaan op de nieuwe woning.
    Ik ontvang bericht van de Gideon(de monteur) dat ze pas 21 december glasvezel kunnen komen monteren en het thuispakket aansluiten. 3 weken zonder tv en internet dus! Ze hebben het druk geven ze aan. Ik krijg wel een week gratis internet op mijn telefoon zodat de kindjes op de tablet kunnen. Hiervoor moet ik helaas wel elke week terugbellen. Dat bellen dat is verschrikkelijk! Vaak duurt het meer dan een half uur en word de lijn regelmatig weggedrukt!! Ook geven ze regelmatig aan dat ik pas betaal wanneer alles werkt. Hier koop ik niks voor! Ik wil tv en internet en niet gratis zonder tv en internet.
    Eindelijk 21 december. Komt een zeer vriendelijke monteur de boel aansluiten. Blijkt dat hij niks kan aansluiten omdat de verkeerde aansluiting van glasvezel is toegestuurd. Geen internet dus. Ook hebben we geen tv ontvangers ontvangen. Ik heb een e-mail gekregen waarin duidelijk stond dat ik de ontvangers en modem van de oude woning terug moest sturen. Dit had blijkbaar niet gemoeten. Ook geen tv dus. Ze zouden alles zo snel mogelijk regelen.
    Een paar dagen later bel ik terug om te vragen wat de status is. Alles staat nog open! Er is dus nog niks opgepakt. De medewerkster die ik aan de telefoon krijg geeft aan er spoed achter te zetten.
    28 december bel ik weer. Nog steeds geen tv en internet. Ik bel om te vragen wat de status is. Krijg ik te horen dat het nog in behandeling is en na doorvragen blijkt dat de medewerkster van vorige week geen spoed heeft aangemaakt! Nog steeds niks dus! Al jarenlang klant bij T-mobile thuis en 2 mobiele abonnementen. Als ik dreig weg te gaan dan word er aangegeven dat dit niet zomaar kan want ik heb een contract afgesloten en een opzegging moet eerst goedgekeurd worden door weer een andere afdeling.
    Ik heb zelf jarenlang op een klantenservice gewerkt. De medewerk(st)ers die ik spreek zijn steeds heel aardig en goed getraind. Toch hebben wij, een gezin met 2 kleine kinderen, nu al bijna een maand geen internet en tv!

    Omdat ik nog niet kan oordelen over het product zelf.. omdat die nog niet werkt.. geef ik 3 sterren.. de klantenservice heeft jullie dus nu al 2 sterren gekost! laat dit geen 4 worden!!

    Thomas 3 januari 2021

    Ontevreden over T-Mobile Thuis?

    T-Mobile Thuis is de beste keuze.

    Internet en tv providers prijzen vergelijken.