• Tijs
    Slechte ervaring met T-Mobile 0 reacties

    Ik zou niemand het advies geven om over te stappen naar T-Mobile, volgens mij is elke provider beter dan deze.

    Ik wilde opwaarderen maar hier ging iets fout, waardoor ik meerdere keren 10 euro heb betaald in een paar minuten maar geen enkele opwaardering kwam er bij mijn telefoon bij op. Zo ben ik in hele korte tijd heel wat geld kwijt geraakt en heb ik hier geen enkel plezier van kunnen ervaren.

    Daarbij gebeurde dit allemaal op een tijdstip dat ik geen gebruik kon maken van Wifi schijnbaar waardoor mijn hele 4G bundel er ook in één keer door was en dit ook in een soort slechte nachtmerrie van herhaling op herhaling uitliep. Zodra ik ook maar de kans krijg ben ik hier vertrokken.

    Nadat ik dit geld was kwijtgeraakt heb ik ook zo spoedig mogelijk contact gezocht met de helpdesk van T-Mobile maar zij snapten er ook niets van en konden me naar hun zeggen niet verder helpen hiermee. Uiteindelijk iemand te spreken gekregen die me de toezegging gaf dat ik het volledige bedrag terug zou krijgen en dat dit 24 uur nodig had, dus dat dit er de volgende dag pas op mijn rekening zou staan. Dit was natuurlijk niet het geval en weer opnieuw met ze gebeld. Nu kreeg ik iemand aan de telefoon die zij dat ze me het geld helaas niet terug konden storten omdat ik geen duidelijk bewijs had geleverd en dat dat dan niet mag van de supervisor. Met andere woorden, ik was mijn geld kwijt en had gewoon pech gehad.

    Heel bijzonder dat ze de ene dag wel toegeven dat er iets helemaal mis is gegaan waardoor je veel geld kwijt bent aan niets, je daarna je geld terug beloven en uiteindelijk je met lege handen laten zitten en zelfs met de kans dat dit gewoon weer opnieuw zal gebeuren. Ik vind dit schandalig.

    Tijs 3 december 2020

    Simpel is van alle telecomproviders de beste keuze.