• Danique
    Erg frustrerend 1 reactie

    Inmiddels gaat bijna de 6e dag in dat ik niet meer bereikbaar ben, sinds vandaag kan ik momenten zelf niet eens meer bellen. Ook heb ik geen internet. Tele2 Nederland is schijnbaar over gegaan naar het netwerk van T-Mobile. Door een fout van Tele2 Nederland, het migreren van mijn telefoonnummer van het ene naar het andere (T-Mobile) platform, ben ik niet meer bereikbaar. Overigens vreemd dat Tele2 geen informatie geeft over het switchen naar T-Mobile, maar nog vreemder vind ik dat ik hierdoor niet meer bereikbaar ben, en dus de dupe ben van het probleem van Tele2 Nederland Vanaf afgelopen dinsdag ben ik aan het bellen met Tele2 Nederland en iedere keer word ik afgewimpeld, kunnen ze niks voor me betekenen, moet ik wachten en ga zo maar door. Inmiddels is maandag en ben ik nog altijd onbereikbaar.
    Er wordt door Tele2 Nederland niet gereageerd, ze wimpelen af door het zogenaamd naar de technische dienst te sturen, ze niks voor je kunnen betekenen en ga maar door.
    Door een fout bij Tele2 Nederland, wat natuurlijk kan gebeuren, ben ik al bijna 6 dagen niet meer bereikbaar. Er wordt totaal niet meegedacht om het op te lossen. Erg frustrerend!
    Ik hoop dat ik via deze weg de aandacht kan trekken zodat Tele2 dit probleem zo spoedig mogelijk op lost!
    Dreigen met het niet betalen van mijn factuur en het opzeggen van mijn abonnement helpt niet, misschien morgen dan toch maar doen?
    Tele2 Nederland

    Danique 28 december 2020

    Ontevreden over Tele2 Mobiel?

    Probeer eens de beste keuze Simpel.

    Telecomproviders prijzen vergelijken.

    • Dirk Hummel

      Niet bereikbaar zijn door nota bene een telecomprovider is wel het gekste wat je kan overkomen. Dat is hetzelfde dat een waterbedrijf je geen water geeft. Hopelijk is het snel voor je opgelost!

      Dirk Hummel 29 december 2020