• John
    teleurstellend bedrijf 0 reacties

    Wat een teleurstellend bedrijf zijn jullie met een slechte dienstverlening! Wat wil het geval, wij hebben ons laten verleiden tot een contract voor internet, televisie en telefoon alles over glasvezel... na twee bezoeken op 3 en 4 december 2020 is de eerste keer al geconstateerd dat wij niet op glasvezel zijn aangesloten en daardoor de werkzaamheden niet voltooid kan worden... nu zitten we dus nog van de concurrent gelukkig nog met een internetverbinding en hebben weliswaar een digitenne van Tele2 gehad. doordat wij in een zeer goed geisoleerde woning zitten moeten wij deze antenne aan de buiten kant van ons huis laten bengelen om überhaupt tv te kunnen kijken... als er een auto geparkeerd staat is alles verstoord geen tv dus. Afgelopen zondag, maandag en vanochtend gebeld met Tele2 en zij hebben een z.g. Ticket na een een onderaannemer gestuurd voor om de glasvezel aansluiting te verzorgen maar de service medewerker kon geen uitsluitsel geven hoe en wanneer...en kon ook niet het telefoonnummer van dit bedrijf doorgeven. Wij zijn erklaar mee...

    John 23 december 2020

    Ontevreden over Tele2 Thuis?

    Probeer eens de beste keuze T-Mobile Thuis.

    Internet en tv providers prijzen vergelijken.