• Niek
    Vattenfall klacht 0 reacties

    Wij zijn stom genoeg in de mooie aanbieding van Vattenfall getrapt. Het was zo'n aanbieding waarvan je denkt dit is te mooi om waar te zijn, dus laten we gelijk overstappen voordat we dit niet meer kunnen of vergeten. We zouden 350 euro cadeau (korting) krijgen. Op geen enkele afschrift hebben wij vervolgens dit bedrag mogen ontvangen of in mindering gekregen op de totaalrekening. Met de klantenservice van deze aanbieder bellen is in dit geval missie kansloos, want zij leggen de schuld gewoon bij ons neer. Wij zouden iets niet goed hebben aangekruist bij het afsluiten hiervan, wat ik me niet kan voorstellen.

    Nog een groot nadeel hier aan is dat ze niet per e-mail te bereiken zijn. Je kunt met ze bellen, of anders met ze appen en dat is het. Het grappige is dat ik op het internet veel meer slechte verhalen over Vattenfall lees, dus ik kan ergens ook wat schuld bij mijzelf neerleggen. Als ik voor af wat meer onderzoek had gedaan, dan was ik waarschijnlijk niet overgestapt en had me dat deze ellende kunnen besparen. Zodra mijn contract (1 jaar) er hier op zit stap ik met zekerheid over naar een andere leverancier, laat dat wel duidelijk zijn.

    Niek 12 december 2020

    Ontevreden over Vattenfall?

    Probeer eens de beste keuze Energiedirect.nl.

    Energieleveranciers prijzen vergelijken.