• Arnold
    Wat een slechte klantenservice 0 reacties

    Wat een slechte klantenservice; afgelopen dinsdag een together abonnement afgesloten. Gisteren zou door dynagroup een nieuwe mobiel worden afgeleverd samen met het contract om te ondertekenen. Tijdslot van 17.00-22.00 uur en de transporteur komt om 15.30 uur en komt later niet meer terug. Weer nieuwe afspraak gemaakt voor vandaag, zelfde tijdslot. Is in 1 keer het contract geannuleerd (geen bericht maar zelf maar eens gekeken), gebeld met dynagroup. Er staat een naam als contractant die niet klopt (een naam van wel iemand anders) en daardoor alles geannuleerd. Ik het contract nogmaals nagekeken hier klopt alles. Vervolgens contact opgenomen met Vodafone. Hier konden ze niets meer dan zeggen dat het contract geannuleerd is. Over 5 dagen mag ik weer bellen en alles opnieuw aanvragen. Geen enkele poging om mij te behouden als klant of te zeggen dat ze alles in het werk stellen om achter de oorzaak te komen en het goed gaan regelen voor mij. Ik wilde met een tweede abonnement terug naar Vodafone maar dit valt me echt vies tegen. Hoop dat ze nog op het voorval terugkomen om te laten zien dat ze klanten willen houden en dat als er iets fout gaat buiten de klant om dit netjes oplossen.

    Arnold 5 december 2020

    Ontevreden over Vodafone?

    Probeer eens de beste keuze Simpel.

    Telecomproviders prijzen vergelijken.