• dandy
    Compleet Fail 2 reacties

    Ziggo doet alles om een klant binnen te halen en belooft van alles, maar komt uiteindelijk de beloftes niet na. Bij het afsluiten van een abonnement, zijn deze dingen mij toegezegd:
    1. Ik zal 6 maanden gratis krijgen + 3 wifi boosters -
    Ik zal teruggebeld worden door Ziggo's verkooppartner, wat niet gebeurt is. Ik heb uiteindelijk zelf voor de boosters betaald.
    2. Ik heb mijn contract niet binnengekregen - Ziggo zal dat per email sturen. Ik heb het niet ontvangen. Gebeld en Ziggo kon het niet per email sturen omdat het verstuurd was. Ze zouden het per post doen. Niet ontvangen, weer gebeld en toen kon het opeens wel per email. Maar nog steeds niets ontvangen!
    3. Er zal overstapservice geregeld worden - niet gebeurt.
    4. Ik zal een jaar lang gratis film en movies krijgen - uiteindelijk heb ik mijn pakket veranderd van start naar complete. Ik heb nog gevraagd of dat voor problemen ga zorgen en dat was geen probleem.
    5. Er zal een monteur geregeld worden - toen ik navroeg zei Ziggo dat er geen monteur zou komen. Maar opeens kreeg ik toch een sms dat een monteur zou komen.
    6. Mijn dubbele kosten zouden vergoed worden - Ik heb gebeld met Ziggo en verteld dat mijn abonnement bij mijn oude provider pas over 2 maanden afloopt. Ze zouden 1 maand terugbetalen. Gelukkig met KPN voor de andere maand wat kunnen regelen.
    7. Ik zal dus 1 maand kosten van mijn oude provider terugkrijgen - En nu wil Ziggo het niet teruggeven omdat ik mijn pakket verander heb van Start naar Complete. Nu breek echt mijn klomp!!!!! Compleet Fail!

    dandy 31 december 2020

    Ontevreden over Ziggo?

    Probeer eens de beste keuze T-Mobile Thuis.

    Internet en tv providers prijzen vergelijken.

    • Hendriksen

      Zal vast voor iedereen persoonlijk zijn want voor mij is Ziggo de beste tv en internet aanbieder die ik me kan wensen. De monteur die jaren geleden het bij ons heeft aangelegd heeft zeer goed werk geleverd en ging pas weg totdat alles werkte. Er moesten zelfs wat kabels getrokken worden!

      Hendriksen 31 december 2020

    • Kapitein Slobber

      Misschien even rustig met de Ziggo chat overleggen. Altijd wanneer ik deze benader wordt ik zeer goed geholpen en regelen ze alles direct binnen een paar minuutjes. Mailen duurt veel te lang, kan soms dagen duren voordat je reactie hebt dus die chat is een goede uitkomst.

      Kapitein Slobber 1 januari 2021