Wil toch iets kwijt over dat ziggo.
Wat dat is goed bezig .
Heb 5 weken geleden ziggo aan gevraagd, en de overgang van
Mijn oude T-mobile naar ziggo zou 4 december plaatsvinden.
Heb een week voor die datum nog contact gehad .
Ik vroeg waar mijn pakket bleef want dan kan ik een afspraak maken ,
Met de monteur voor die datum.
Meneer u krijgt twee dagen voor de datum u pakket, dat zou dan 2 december zijn , met post.nl in de feestmaand .
Nou je raad het wel dat ging dus niet ,
Kreeg 4 december tegen 15:00 mijn pakket maar geen monteur meer
Op z’n vroegst 8 december.
Maar er wordt ook nog gewerkt hier ,had 4 december vrij gevraagd
Ben al vast onder de vloer geweest kabels leggen.
Kan niet steeds vrij blijven vragen dus gaan we voor 9 december.
Maar ze hadden mijn contract met T-mobile wel stop gezet .
Dus geen TV geen internet tot 9 december.
Waarom tot het laatst wachten met een pakket sturen in een feestmaand.
Waarom mijn contact stop zetten met T-mobile terwijl ik nog geen monteur,
Heb gehad .
Ik bellen nou ik begin zelf wel met installeren,
Goed zegt er een stem aan de andere kant , wij loodsen u er wel door heen .
Nou echt niet , ze weten het zelf niet .
Nu al ergernis met ZIGGO
Wil toch iets kwijt over dat ziggo.
Wat dat is goed bezig .
Heb 5 weken geleden ziggo aan gevraagd, en de overgang van
Mijn oude T-mobile naar ziggo zou 4 december plaatsvinden.
Heb een week voor die datum nog contact gehad .
Ik vroeg waar mijn pakket bleef want dan kan ik een afspraak maken ,
Met de monteur voor die datum.
Meneer u krijgt twee dagen voor de datum u pakket, dat zou dan 2 december zijn , met post.nl in de feestmaand .
Nou je raad het wel dat ging dus niet ,
Kreeg 4 december tegen 15:00 mijn pakket maar geen monteur meer
Op z’n vroegst 8 december.
Maar er wordt ook nog gewerkt hier ,had 4 december vrij gevraagd
Ben al vast onder de vloer geweest kabels leggen.
Kan niet steeds vrij blijven vragen dus gaan we voor 9 december.
Maar ze hadden mijn contract met T-mobile wel stop gezet .
Dus geen TV geen internet tot 9 december.
Waarom tot het laatst wachten met een pakket sturen in een feestmaand.
Waarom mijn contact stop zetten met T-mobile terwijl ik nog geen monteur,
Heb gehad .
Ik bellen nou ik begin zelf wel met installeren,
Goed zegt er een stem aan de andere kant , wij loodsen u er wel door heen .
Nou echt niet , ze weten het zelf niet .
Nu al ergernis met ZIGGO
stefan 10 december 2020
Ontevreden over Ziggo?
Probeer eens de beste keuze T-Mobile Thuis.
Internet en tv providers prijzen vergelijken.