• stefan
    Niet tevreden over afhandeling 0 reacties

    Wil toch iets kwijt over dat ziggo.
    Wat dat is goed bezig .
    Heb 5 weken geleden ziggo aan gevraagd, en de overgang van
    Mijn oude T-mobile naar ziggo zou 4 december plaatsvinden.
    Heb een week voor die datum nog contact gehad .
    Ik vroeg waar mijn pakket bleef want dan kan ik een afspraak maken ,
    Met de monteur voor die datum.
    Meneer u krijgt twee dagen voor de datum u pakket, dat zou dan 2 december zijn , met post.nl in de feestmaand .
    Nou je raad het wel dat ging dus niet ,
    Kreeg 4 december tegen 15:00 mijn pakket maar geen monteur meer
    Op z’n vroegst 8 december.
    Maar er wordt ook nog gewerkt hier ,had 4 december vrij gevraagd
    Ben al vast onder de vloer geweest kabels leggen.
    Kan niet steeds vrij blijven vragen dus gaan we voor 9 december.
    Maar ze hadden mijn contract met T-mobile wel stop gezet .
    Dus geen TV geen internet tot 9 december.
    Waarom tot het laatst wachten met een pakket sturen in een feestmaand.
    Waarom mijn contact stop zetten met T-mobile terwijl ik nog geen monteur,
    Heb gehad .
    Ik bellen nou ik begin zelf wel met installeren,
    Goed zegt er een stem aan de andere kant , wij loodsen u er wel door heen .
    Nou echt niet , ze weten het zelf niet .
    Nu al ergernis met ZIGGO

    stefan 10 december 2020

    T-Mobile Thuis is van alle internet en tv providers de beste keuze.