• michiel
    Ziggo klantenservice 0 reacties

    Ziggo, ik heb net minutenlang geprobeerd door een opzettelijk ontmoedigend keuzemenu te komen aan de telefoon. Ik heb gister geprobeerd te appen via Facebook messenger: ik krijg een slecht geprogrammeerde robot en geen respons. Als ik door het keuzemenu heenkom krijg ik iemand aan de lijn met een onverstaanbaar accent die mij nota bene onverstaanbaar noemt en me dan 25 minuten in de wacht laat staan. Af en toe hoor ik een DTMF piep, wat aangeeft dat de medewerker misschien niet meer weet hoe je iemand uit de wacht haalt. Van provisioning heeft deze medewerker ook niets begrepen, anders duurt het niet zo lang. Door een miscommunicatie van uw kant staat nu mijn abonnementstransitie vast. U kunt dit verhelpen, dat weet ik, want ik heb voor u gewerkt. U dient de CI+ module die ik momenteel niet kan installeren via een paar simpele klikken te activeren. Als Ziggo werkelijk denkt dat ik door een zeer bedenkelijk provisioningproces voor twee abonnementen gaat betalen heeft Ziggo dat mis. Ik wil de overtollige kosten vanaf het momént dat mijn internetsnelheid naar beneden gegaan is gestorneerd hebben. Bij deze informeer ik u publiekelijk, want een service desk competent runnen is er kennelijk niet meer bij. Zelfs uw klachtenprocedure werkt niet, want u heeft uw contactformulier onklaar gemaakt. Het is schandalig.

    michiel 26 oktober 2020

    T-Mobile Thuis is van alle internet en tv providers de beste keuze.