Internet Tv

Canal Digitaal

4 reviews
50% positief
Positief
0% neutraal
Neutraal
50% negatief
Negatief

Bij Canal Digitaal vind je alles van tv in 1 app! Op deze TV app kan je alle programma's bekijken waar, wanneer en op welk apparaat je maar wilt. Telefoon, tablet, laptop of gewoon op de tv, alles is mogelijk. Je kan het op 5 apparaten installeren waarbij je op 2 tegelijk kunt kijken. Er zijn 2 pakketten waaruit je kan kiezen genaamd Vol en Bombol.

Bij pakket Vol krijg je 60 zenders en betaal je € 11,95 per maand. Het Bombol pakket bevat 73 zenders, waaronder Nederlands voetbal en kost € 14,95 per maand.

T-Mobile Thuis is van alle internet en tv providers de beste keuze.

Bezoek T-Mobile Thuis


Reviews (4)

  • theo van de weerdt

    slechte service van canaal digitaal

    Mijn flex 6 abonnement 2 keer betaald via ideal maar de betaling kwam niet binnen bij Canaal Digitaal, klantenservice gebeld en ticket aangemaakt maar na enkele dagen wachten kan ik nog steeds niet mijn vacantie flex abonnement gebruiken wat nu gedaan. Weer gebeld met klantenservice antwoord ik moet geduld hebben. deze keer een ster uitgedeeld.

    theo van de weerdt 17 aug 2022

  • Erik

    Canal Digitaal via de app op TV

    Echt super vet. De eerste tv provider (denk ik) die tv aanbiedt via een app. Deze heb ik geinstalleerd op mijn TV. Moet eerlijk zeggen dat mijn TV best nieuw is en dat je wel een 2016 jaar + TV moet hebben als je echt een beetje soepel de apps wilt installeren. Anders moet je een plugje nemen waar de apps op staan, kan je zo in een USB poort doen. Maar goed, Canal Digitaal via een app dus! Zonder een mediabox wat echt super irritant was want had je meerdere afstandsbedieningen etc. Iedereen kent het probleem wel + dat ik vind dat de mediaboxen vrij traag waren, zeker voor deze tijd.

    Erik 14 feb 2022

  • John

    Ben zeer slecht behandeld

    1 september verhuisd en dacht er goed aan te doen om Canal Digitaal te nemen voor internet en TV. Vanaf moment een, alleen maar ellende! Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd, mensen communiceren daar niet met elkaar. Iedereen vertelt je wat anders. 100 x gebeld over aansluiting en over glasvezel, moest allemaal goed komen als de monteur kwam. Monteur kwam, wist nergens vanaf. Toen uit eindelijk door middel van een draad door mn hele huis (wat volgens Canal Digitaal voorkomen kon worden) internet en TV. Niet eens een week geduurd. Kom dinsdag 29/9 thuis, geen internet en tv meer! Gebeld, ze konden niks vinden moest ergens buiten zijn. Afspraak met een storingsmonteur gemaakt, eerst volgende mogelijkheid was 5 oktober!! Bijna een week laten ze je zitten zonder internet en tv. Zo kan er niet thuis gewerkt worden he. Vertelde mij dat als ik een klacht indiende, ze misschien eerder langs konden komen, dus gedaan. Na 48 uur wederom geen reactie, weer gebeld en nu geven ze opeens DRIE storingen aan, waarvan 1 onbekend? Ligt bij bij de energie leverancier? Niet te zeggen hoe lang het gaat duren? Heel raar dat ze voor dit soort situaties geen storingsmonteur hebben?! Met de rekening afschrijven waren ze tevens wel heel snel, die wil ik dan ook graag in zn geheel terug op mn rekening zien.
    Monteur ondertussen die dit probleem heeft opgelost, was een kabel gekruid in de hoofdkast? Ondertussen kan ik nog steeds geen gebruik maken van glasvezel. Afspraak ingepland, die is zomaar gewijzigd. Houden er geen rekening mee dat er mensen een serieuze baan hebben. Gebeld, afspraak weer verplaatst. Afgelopen donderdag tussen 8-10, half 11 was er nog niemand. Weer gebeld, meneer wist ook niet wat er was, kon geen afspraak terugvinden. Om kwart voor 11 werd ik door wéér een andere collega gebeld, er was vertraging, tuurlijk. Om 11:15 kwam er een keer iemand. Die was ook zo weer weg, want de glasvezel was nog niet actief. Terwijl ze hadden toegezegd dat deze 100% zeker actief zou zijn en dit echt de laatste keer was dat ik vrij moest nemen voor dit domme bedrijf, heb hier gelukkig bewojs van. Nou, monteur gaf aan dat als het kastje groen brandt, ik gewoon zelf even de kabels kan omzetten en alles dan moet werken. Dit zou de volgende dag gebeuren, maar je raadt het al, dit gebeurde pas 5 dagen later. Die zelfde dag werd ik weer gebeld door iemand van Canal Digitaal die aangaf dat er WEER een afspraak moest worden gemaakt voor een monteur. Het modem kon namelijk de glasvezel niet vinden? Het lampje brandt toch groen? Ik vraag me oprecht af of er binnen KPN wordt gecommuniceerd en of daar mensen werken die wel weten wat ze doen. Zijn nu 2 maanden verder, nog veen excuses, compensatie of iets gehad. Als je je vrije dagen liever wilt sparen voor vakantie en geen gezeik wil, geen onduidelijke telefoongesprekken wil en geen slechte communicatie, zal ik absoluut Canal Digitaal overslaan als provider.
    Nog nooit zo’n slecht bedrijf meegemaakt en zo slecht behandeld. Geld afschrijven zijn ze wel mega snel in!

    John 28 okt 2020

  • Luuk

    Internet en tv van canal digitaal

    Wij hebben zowel internet als televisie bij Canal Digitaal afgesloten omdat dit ons de juiste keus leek gezien de prijs en de verschillende beoordelingen die we er over hebben gevonden.
    En daar was niets aan gelogen want ons bevalt het ook heel erg goed.
    Dus tot op heden zijn we erg blij met de keus die we toentertijd gemaakt hebben.

    Luuk 14 okt 2020