Kreeg vandaag een e-mail dat ze vanaf 5 september ineens Odido heten en samengevoegd zijn met Tele2. We gaan het zien. Ben al lang blij klant van T-Mobile thuis dus het zal er vast niet slechter op worden. Wat zal de reden zijn van de samenvoeging want volgens mij was Tele2 altijd al van T-Mobile of mis ik nu iets? Is van origine een duits bedrijf? Zal in ieder geval een 5-sterren rating geven want nogmaals: ben blij klant van T-Mobile Thuis en nu dus van Odido Internet en TV en heb nog nooit klachten gehad.
Sinds eind December zijn wij overgestapt naar T-Mobile Thuis, met de voornaamste reden om wat geld te besparen. Het is toch wel een stukje goedkoper dan bijvoorbeeld Ziggo en KPN. Voorheen altijd KPN gehad wat ook prima is hoor. Gaat mij puur om de gunstigere tarieven. Als je T-Mobile als mobiele provider hebt krijg je nog meer voordelen/kortingen dus dat vond ik ook wel prettig. Kwam een monteur langs om alles aan te sluiten en sindsdien werkt alles goed. Schrijf deze review op onze nieuwe Wi-fi verbinding dus het zal wel werken. ;)
Nog wel even handig om erbij te zeggen. Kon mijn review niet aanpassen dus maar een reactie bijgevoegd.
Als je alleen internet zoekt kan je ook wel prima bij T-Mobile terecht. kost je 30 euro per maand vaste prijs voor 1Gbit per seconde snelheid.
Bij alle internet en tv providers vliegen de prijzen omhoog. Waar we eerder altijd al abonnementen voor 30 euro hadden voor internet en tv, is dit nu echt niet meer het geval. Ik had eerder Ziggo gehad, die zit nu rond de 60 euro. Dan heb je nog Online.nl waar we daarvoor bij hebben gezeten, daar betaal je ook al gauw 50 euro voor per maand. T-Mobile thuis zit daar nog net iets onder met 45 euro. hier hebben we dan ook maar voor gekozen. Ik vind dat we in barre tijden zitten dus we kunnen niet meer zomaar met geld gaan gooien. Zeker met vaste lasten moet je daar een beetje mee oppassen vind ik. We hebben het nu ongeveer een maand aangesloten en het werkt net zo als bij andere internet en tv providers. Uiteindelijk dus blij met onze nieuwe keuze. Denken er ook aan om T-Mobile op onze mobiels te doen om wat meer korting te verkrijgen. Hoor daar ook goede verhalen over dus T-Mobile zit in de lift als je het mij vraagt. Zeker nu Ziggo de F1 heeft verloren, gaan veel mensen misschien wel weer naar wat goedkopere opties zoeken.
Ik ben een gelukkig mens. Doordat ik nu ben overgestapt naar T-Mobile, hoefde ik geen activatiekosten te betalen.
Dit alleen scheelt mij al 30 euro, daar boven op betaal ik nu ook nog eens veel minder per maand dan wat ik voorheen deed.
Dit is voor mij de eerste keer dat ik voor een bundel heb gekozen, omdat ik me nooit had gerealiseerd dat dit zo veel zou schelen in de kosten.
Ook heb ik de Tv anywhere app gedownload, waardoor ik overal tv kan kijken, ik kijk bijvoorbeeld graag programma's terug wanneer ik aan het reizen ben.
Met deze app kan dat perfect.
Vast bellen is voor mij een twijfel geval, omdat ik niet goed weet of ik hier nog wel (veel) gebruik van maak, bijna al het telefonisch contact gebeurt nu per mobiel.
Het fijne aan deze bundel is dat ik hem kan aanpassen wanneer ik maar wil, dus mocht het me niet bevallen dan kan ik dit altijd nog veranderen.
Ik heb het goedkoopste pakket gekozen omdat ik het verschil hier in nogal groot vond en als ik een duurder pakket zou doen, dan ben je haast al je voordeel alweer kwijt en heeft het hele overstappen weinig effect gehad.
Maar tot op heden ben ik nog erg tevreden en merk ik niet dat ik niet het snelste internetpakket etc heb genomen.
Heb jij T-Mobile of Tele2 op je mobiele telefoon? Dan is het bijna een ABC-tje om ook je internet en tv aansluiting via T-Mobile thuis te bestellen. Je krijgt namelijk 5 euro per maand korting op je internet voor thuis. 2,50 euro korting + 2GB extra per maand op je abonnement van T-Mobile, Tele2 abonnementen krijgen 5GB extra per maand.
Het is echt niet zo dat ik aandelen heb ik T-Mobile of iets in die aard. Ik heb dit namelijk allemaal aangevraagd vorige maand en het is reeds aangesloten. Alles werkt goed, ik krijg alle kortingen en ben een paar tientjes per maand goedkoper uit dan wat ik had.
T-Mobile thuis hanteert sowieso faire prijzen, kan je ook zien in de vergelijkers dat die bijna altijd bovenaan staat.
Gratis tip van mij, doe er je voordeel mee. Of niet, kan ook. :-)
Allereerst wil ik vergelijkwijzer.nl bedanken voor de goede reviews en juiste keuze voor T-mobile thuis. Waar ik eerder altijd dacht dat het alleen een mobiele provider was, is het dus ook een provider voor internet en tv voor thuis. Aangezien ik al jaren blij klant ben van T-mobile op basis van de mobiele telefoon, kreeg ik best wat korting op mijn internet en tv abonnement voor thuis. Daarnaast werkt het heel goed en heb ik geen enkele klacht verder. Je krijgt heel veel zenders, het internet is overal in het huis heel snel en dat voor een zeer schappelijke prijs. Ik geef 4 sterren, dit omdat ik niet wist dat dit bestond. T-mobile mag best wat meer adverteren om klanten te werven, ze hebben immers een goed product!
Begin 2021 overgestapt van Ziggo naar T-Mobile thuis internet en tv pakket. Reden hiervoor is dat Ziggo ieder jaar een prijsverhoging doorvoert en het is gewoon te duur voor ons. Een kennis van ons had T-Mobile en raadde dit zeer aan, mede omdat je voor 50 euro (waarvan je de eerste 3 maanden 15 euro korting krijgt) voor 100 Mbit per seconde downloadsnelheid en 59 HD zenders. Ook krijg je gratis ESPN zodat je de eredivisie kunt volgen. Hier moet je bij Ziggo bijvoorbeeld extra voor betalen.
Nadat ik was overgestapt door het formulier in te vullen op de T-Mobile.nl website, kreeg ik binnen enkele dagen een pakket thuisgestuurd waarmee ik alles kon installeren. Het ging eigenlijk vrij snel en had hierbij geen hulp nodig. We gebruiken het nu ongeveer een maand en we hebben niks te klagen.
Ik wist niet dat T-Mobile ook een internet en pakket voor thuis had, dacht alleen een mobiel pakket. Ben hier blij mee want ik zoek al een tijdje naar een nieuwe tv en internet provider, simpelweg omdat Ziggo te duur wordt. Ieder jaar een prijsverhoging ben ik wel flauw van en omdat ik T-Mobile als mobiele provider heb, krijg ik 5 euro korting per maand op mijn T-Mobile thuis abonnement + 2,50 euro korting op mijn mobiele abonnement en een bonus van 2GB internetdata voor mobiel. Als ik dit eerder had geweten...... Beter laat dan nooit zeg ik dan maar. Heb het vorige week aangesloten gekregen, ben een tevreden man.
Ik kan iedereen aanraden om een internet en tv pakket thuis van T-Mobile te bestellen. Monteur heeft alles binnen een uur geïnstalleerd, was zeer vriendelijk en dacht goed mee over de situatie. Dit was niet heel makkelijk omdat we achter het huis een schuurtje hebben waar ik een werkpraktijk heb. Hier dient internet te zijn, was eerder al goed geregeld bij KPN. Deze werd te duur dus zijn we overgestapt naar T-Mobile, met aarzeling! Want alles werkte naar behoren en het is niet zoals ieder huis dat je aan 1 router genoeg hebt. Dit hadden we vooraf al aangekaart bij de klantenservice, deze zei toen al snel dat het op dezelfde manier kon als wat KPN bij ons had gedaan. Hierdoor toch overstag gegaan en T-Mobile kwam de afspraak gelukkig helemaal na!
Ik betaal nu 50 euro per maand, waarvan de eerste 3 maanden 35 euro voor het Fast pakket, dan krijg je 100 Mbit/s internet downloadsnelheid. Als je geen werk thuis hoeft te doen heb je aan de Basic meer dan voldoende trouwens, scheelt je toch weer 5 euro.
Voor amper 30 euro per maand ben je hier al klaar, goedkoper dan dit vind je het naar mijn mening niet.
Hier zit dan 50Mbit/s download en 30Mbit/s upload bij, wat meer dan genoeg is. Mocht dat niet genoeg zijn dan heb je de 100 Mbit/s download voor 35 euro, maar dan moet je wel heel veel downloaden voordat je hier op zit dus dat heeft haast niemand nodig.
Wij hebben er wel voor gekozen om de Wifi plus erbij te doen.
Dit kost maar 2,50 extra per maand en de eerste maand zelfs niets, maar uiteindelijk heb je hier wel heel veel plezier van en voor dat kleine beetje geld per maand extra vind ik dit zeker wel de moeite waard.
Bellen hoeft er van ons niet bij want wij gebruiken geen vaste lijn, alleen onze mobiele telefoons dus daar hebben we geen kosten van.
Televisie kijken we wel graag, dus dit is wel echt een pre om erbij te hebben.
De eerste drie maanden was dit gratis en daarna komt er 15 euro per maand bij op, maar dan nog zitten wij maar op een eind bedrag van 47,50 waar wij heel tevreden over zijn.
Dit scheelt zo tientallen euro's met onze vorige leverancier.
Wat een slechte "service"! Moet echt beter!
Eind oktober een verhuizing doorgeven, 1 december zou het abonnement voor internet en tv ingaan op de nieuwe woning.
Ik ontvang bericht van de Gideon(de monteur) dat ze pas 21 december glasvezel kunnen komen monteren en het thuispakket aansluiten. 3 weken zonder tv en internet dus! Ze hebben het druk geven ze aan. Ik krijg wel een week gratis internet op mijn telefoon zodat de kindjes op de tablet kunnen. Hiervoor moet ik helaas wel elke week terugbellen. Dat bellen dat is verschrikkelijk! Vaak duurt het meer dan een half uur en word de lijn regelmatig weggedrukt!! Ook geven ze regelmatig aan dat ik pas betaal wanneer alles werkt. Hier koop ik niks voor! Ik wil tv en internet en niet gratis zonder tv en internet.
Eindelijk 21 december. Komt een zeer vriendelijke monteur de boel aansluiten. Blijkt dat hij niks kan aansluiten omdat de verkeerde aansluiting van glasvezel is toegestuurd. Geen internet dus. Ook hebben we geen tv ontvangers ontvangen. Ik heb een e-mail gekregen waarin duidelijk stond dat ik de ontvangers en modem van de oude woning terug moest sturen. Dit had blijkbaar niet gemoeten. Ook geen tv dus. Ze zouden alles zo snel mogelijk regelen.
Een paar dagen later bel ik terug om te vragen wat de status is. Alles staat nog open! Er is dus nog niks opgepakt. De medewerkster die ik aan de telefoon krijg geeft aan er spoed achter te zetten.
28 december bel ik weer. Nog steeds geen tv en internet. Ik bel om te vragen wat de status is. Krijg ik te horen dat het nog in behandeling is en na doorvragen blijkt dat de medewerkster van vorige week geen spoed heeft aangemaakt! Nog steeds niks dus! Al jarenlang klant bij T-mobile thuis en 2 mobiele abonnementen. Als ik dreig weg te gaan dan word er aangegeven dat dit niet zomaar kan want ik heb een contract afgesloten en een opzegging moet eerst goedgekeurd worden door weer een andere afdeling.
Ik heb zelf jarenlang op een klantenservice gewerkt. De medewerk(st)ers die ik spreek zijn steeds heel aardig en goed getraind. Toch hebben wij, een gezin met 2 kleine kinderen, nu al bijna een maand geen internet en tv!
Omdat ik nog niet kan oordelen over het product zelf.. omdat die nog niet werkt.. geef ik 3 sterren.. de klantenservice heeft jullie dus nu al 2 sterren gekost! laat dit geen 4 worden!!
Wat een teleurstellend bedrijf zijn jullie met een slechte dienstverlening! Wat wil het geval, wij hebben ons laten verleiden tot een contract voor internet, televisie en telefoon alles over glasvezel... na twee bezoeken op 3 en 4 december 2020 is de eerste keer al geconstateerd dat wij niet op glasvezel zijn aangesloten en daardoor de werkzaamheden niet voltooid kan worden... nu zitten we dus nog van de concurrent gelukkig nog met een internetverbinding en hebben weliswaar een digitenne van Tele2 gehad. doordat wij in een zeer goed geisoleerde woning zitten moeten wij deze antenne aan de buiten kant van ons huis laten bengelen om überhaupt tv te kunnen kijken... als er een auto geparkeerd staat is alles verstoord geen tv dus. Afgelopen zondag, maandag en vanochtend gebeld met Tele2 en zij hebben een z.g. Ticket na een een onderaannemer gestuurd voor om de glasvezel aansluiting te verzorgen maar de service medewerker kon geen uitsluitsel geven hoe en wanneer...en kon ook niet het telefoonnummer van dit bedrijf doorgeven. Wij zijn erklaar mee...
Wij zijn goed te spreken over het Tele2 thuis poker, alles werkt goed en het was binnen een mum van tijd allemaal aangesloten etcetera. Voor mij als niet technicus zijn dit soort dingen altijd best ingewikkeld en in dit geval was dat helemaal niet zo, het viel me allemaal reuze mee. De reden waarom ik dan toch maar drie sterren geef en niet meer, is dat ik wel had verwacht dat we voor het geld dat we hiervoor moeten betalen wel wat meer extraatjes zouden krijgen. Ik vind de diensten die ze bieden goed, maar wel beperkt voor zo’n hoog bedrag.
Wij hebben internet en tv van Tele2 en over de tv kan ik niet zo heel veel zeggen, want dat is eigenlijk niet veel anders dan wat we gewend waren van de vorige provider.
Maar het internet daarentegen kan ik wel wat over zeggen, want dat werkt nu ineens altijd heel erg goed en ook heel erg snel.
Precies wat we nodig hadden en hier ben ik heel erg blij mee, eerder was het mij nooit echt opgevallen dat ons internet zo traag was.
Totdat we nu nieuw internet hebben die wel ineens heel erg snel is.
Wij zijn zeer tevreden met de overstap naar T-Mobile thuis. Ik heb er zelf niet heel veel verstand van dus heb mijn man de beste keuze laten opzoeken en dat bleek dus T-Mobile te zijn. Mede doordat we tevens gebruik maken van T-Mobile op onze mobiele telefoons, hierdoor kregen we bovenop de welkomstkortingen ook nog eens 5 euro per maand vaste korting + € 2,50 euro korting en 2.5GB internet op onze mobiele abonnementen. Binnen enkele dagen nadat we onze gegevens hadden ingevuld op de website, kregen we een pakket toegestuurd met een tv kastje en internet router. Dit was in een half uurtje allemaal geactiveerd en het werkte gelijk. Mijn man was sceptisch om over te stappen omdat je best wel veel gedoe hebt. Je moet je oude router en tv kastje terugsturen naar je vorige provider (was KPN voor ons), dan krijg je nieuwe toegestuurd. Moet je maar afwachten of de overstap goed geregeld wordt en ga zo maar door.
We betalen nu bij T-Mobile met een internet Fast abonnement (100 Mbit/s) € 45,00 per maand. Dit is ongeveer 30% goedkoper dan onze vorige provider dus ja, dan moet je dit eigenlijk wel even regelen. Trouwens we hebben een beter Wi-Fi bereik door het huis dan dat we voorheen hadden dus de router heeft een sterk signaal.
Hopelijk hebben jullie iets aan mijn review gehad. Lijkt me leuk om wat reacties te lezen wat jullie vinden van T-Mobile en of jullie nog tips hebben.
100% eens met deze review. Wij zijn zelf ook overgestapt van KPN naar T-Mobile thuis en dit scheelt je zo een paar tientjes op maandbasis. Dat terwijl je praktisch hetzelfde krijgt bij eigenlijk iedere internet en tv provider. Kan je het beste voor de goedkoopste kiezen. Ik treurde ook wel toen Telfort stopte met het aanbieden van internet en tv diensten, die waren ook zeer goedkoop en waren gewoon solide in wat ze aanboden. Nu heeft T-Mobile thuis dat een beetje overgenomen samen met Oxxio Alles-in-1 en Online.nl, dit zijn ook goede maar goedkopere opties.
Ik vind Tele2 Thuis een beetje tegen vallen want ze geven aan dat het goed, snel en betrouwbaar internet is.
Hier ben ik het niet mee eens, wij hebben internet van Tele2 Thuis en ik heb regelmatig dat vooral de snelheid van mijn internet te wensen over laat en dat vind ik altijd heel erg vervelend.
Mij is vertelt dat het soms ook aan de websitebezoek kan liggen, maar dat alle websites waar ik dan op zit ineens traag zijn dat kan ik mij niet voorstellen.
Dus ik ben nog geen groot fan hiervan.
Wij hebben internet en tv afgesloten bij T-Mobile thuis en ons bevalt dit erg goed. Nu is T-Mobile ook wel een redelijk bekende naam in Nederland, maar vooralsnog nog lang niet de duurste, waar wij erg blij mee zijn. Er zijn zeker nog goedkopere aanbieders te vinden, maar de kwaliteit ervan is voor ons ook erg belangrijk dus wij hebben voor een middenweg gekozen en dat is deze keus geworden. Nog geen enkel moment spijt van gehad want het bevalt enorm goed.
Wij wisten helemaal niet dat T-Mobile ook abonnementen voor thuis af sloot. Mijn vrouw zei laatst dat ze dat had gezien op een reclame via de tv. Wij hadden altijd al T-Mobile op onze telefoons. Meteen toen we dit zagen zijn wij ook overgestapt en nooit spijt gehad!
T-Mobile thuis heeft internet hele goede maar ook goedkope abonnementen voor internet en tv. Wij zijn reeds overgestapt van Ziggo naar T-Mobile thuis puur omdat het een stuk goedkoper is.
Ik vind het trouwens geen middenweg, is zeker een goede keuze om voor T-Mobile thuis te kiezen. Met name het internet is heel solide en heb veel Wi-Fi bereik.
Odido Internet + TV biedt Internet, tv en telefoon aan. Voorheen heette dit bedrijf T-Mobile en Tele2, deze zijn anno 2023 samengevoegd tot Odido. De pakketten die ze verkopen zijn goedkoper dan de bekendere Internet en tv aanbieders. Het mooie aan Odido Internet en tv is dat je het maandelijks aan kan passen naar je eigen wens, dit kan je toch aardig wat geld in de maand besparen.
Voor meer internet Tv reviews, verwijzen we je graag door naar Reviews.nl ›