Zeer prima telecomprovider die haar afspraken goed nakomt en waar de prijzen goed zijn. Het mooie is dat wanneer je Ziggo klant bent je 1000 MB/MIN/SMS extra krijgt + een gratis Ziggo tv-pakket. Een dag nadat ik mijn Sim Only abonnement bij Hollandsnieuwe had aangevraagd kreeg ik de Ziggo mail al in mijn mailbox dat ik een extra tv pakket kon kiezen. Mijn man koos voor Ziggo Sport (paar extra zenders) dus die is nu een gelukkig man.
Door die 1000MB extra kon ik een goedkoper 4G pakket kiezen. Zoveel gebruik ik de telefoon nou ook weer niet buitenshuis dus koos voor 3000 MB/MIN/SMS pakket. Voor € 8,50 per maand ben ik klaar. Simkaartje in mijn huidige iPhone gedaan en ik kan er weer 2 jaartjes tegenaan. Hollandsnieuwe had mijn oude nummer overgezet, erg blij mee!
Klein nadeeltje is dat het abonnement niet maandelijks opzegbaar is. Voor mij werkt het goed maar kan me voorstellen dat als je niet tevreden bent, dat je het snel wilt opzeggen. Daarentegen heb je wel 14 dagen bedenktijd.
En je bent eigenlijk verplicht Ziggo als als televisie aansluiting in huis te hebben om gebruik te kunnen maken van die gratis extra's. Voor mij persoonlijk is Hollandsnieuwe helemaal top, geef het dan ook 5 sterretjes.
Ben al jaren klant bij HOLLANDSNIEUWE
Nog nooit problemen gehad maar ben nu genoodzaakt over te stappen naar een andere provider ik heb nestjes de rekening betaald vervolgens storten jullie het bedrag terug krijg een melding dat ik niet betaald heb ik gebeld intussen is mijn internet geblokkeerd weer gebeld naar klantenservice hebben het bedrag gecrediteerd zou je denken probleem opgelost maar nee heb nog steeds geen internet heb vervolgens nieuw simkaartje opgestuurd gekregen geactiveerd en nog steeds geen internet ze kunnen het niet oplossen iemand heeft handmatig blokade erop gezet die ze er zelf niet afhalen kunnen dat moet de technische dienst doen vraag je hoelang dat gaat duren konden ze geen duidelijk antwoord op geven.
Slecht dat de klantenservice en support die blokkade niet kunnen opheffen. Normaliter zouden ze een sim blokkade zo kunnen opheffen. Telefoon blokkade moet je zelf doen. Ik ben zelf jaren een blije klant van Hollandsnieuwe voor een spotprijsje.
Op 28 Augustus 2020, heb ik online een maand abbonement geactiveerd met onbeperkt belminuten en 16GB data binnen NL. Binnen 2 weken heb ik het abbonnement opgezegd en dat is bij Hollands nieuwe ook geen probleem. Echter had niemand mij geinformeerd over een zogenoemde rato berekening. In de 2 weken heb ik 16 GB verbruikt (niet over de bundel heen gegaan) en na dat ik het abbonenement heb geannuleerd, hebben ze deels van het verbruik verrekend onder het plan en de rest van de data verekend als ' buiten bundel' . Ik heb mijn eerste factuur betaald van 20 euro en een maand later kreeg ik nog een na rekening van 770 euro. Ik heb telefonisch met ze gesproken en ze zeiden dat ze me tegemoet willen komen met 600 euro. Alsnog vind ik het onredelijk dat Hollands nieuwe nog steeds 170euro verrekend. Dit is bijna 7x meer dan wat het plan kostte. Ik vind het niet eerlijk omdat het nergens duidelijk vermeld stond dat ik als klant zoveel zou worden bekostigd. Heel jammer dit.
Ik ben al bezig met mijn zoveelste abonnement bij Hollands nieuwe, want ik ben hier ontzettend tevreden over. Het netwerk die je bij Hollands nieuwe aangeboden krijgt is goed, dit werkt altijd en de prijzen voor zowel de toestellen als voor de abonnementen zijn erg laag. Zo heb ik nu een abonnement voor nog geen acht euro per maand, geef mij maar eens een aanbieder die ook zulke lage prijzen hanteert, ik kan je wel vertellen dat deze er amper nog zijn.
Ook lichten ze je hier niet op wanneer je even door je bundel heen bent. Normaal moet je dan bij alle andere aanbieders ineens de hoofdprijs betalen, omdat ze dan ineens dubbele prijzen hanteren of soms zelfs nog meer dan dit. Bij Hollands nieuwe kun je heel goedkoop gewoon wat extra bundel kopen, nadat je een melding hebt gehad dat je er bijna doorheen bent. Goede service dus en erg fijn dat ze hier eerlijk over zijn en je op de hoogte houden. Zo sta je niet aan het eind van de maand met een dikke rekening op de mat, maar weet je precies waar je aan toe bent. Geweldig toch! En als allerlaatst nog als tip, ze doen hier ook aan nummerbehoud en dat is voor iedereen tegenwoordig een must, want alles wordt nu telefonisch geregeld.
Met tal van opties op basis van mobiele internetdata, aantal belminuten en sms'jes kan je bij Hollandsnieuwe je lol niet op. Zeer veel goede voor een scherpe prijs op het betrouwbare 4G netwerk van Vodafone. Krijg combivoordeel als je tevens Ziggo klant bent voor internet en tv.