Odido

Odido

8 reviews
A

Odido klantvoordeel Ben?

Eerst beweren dat je in aanmerking komt voor klantvoordeel ook met abonnementen bij Ben.
Als dat niet lukt contact opgenomen met de klantenservice, met als resultaat dat ik €10,- meer ga betalen i.p.v. minder.
Ik ben hier in totaal uren mee bezig geweest.
Waardeloos ik ben op zoek naar een andere provider.

Aart 9 sep 2023
Reageer
j

schaam je t-mobile

Ik heb al een jaar een probleem met T-Mobile (nul bereik op mijn prive nummer waardoor ik niet kan bellen, gebeld worden en internetten (buiten wifi bereik). Waardoor ik ondertussen paar duizend euro aan schade/ gemiste inkomsten heb opgelopen. Ook afdeling legal neemt dit blijkbaar niet serieus want wordt maar niet terug gebeld om tot een oplossing te komen. Het ligt inmiddels bij mijn Das rechtbijstand, Vara/BNN Kassa, Vara/BNN #boos, Tros Radar & Meldpunt! van Omroep Max. Er wordt beloofd dat Legal, de hoogste afdeling contact op neemt maar er gebeurt niks...
Kan dit alleen oplossen tijdens openingstijden T-Mobile winkel, en mis hierdoor zakelijke inkomsten, betaal al een jaar voor een abonnement waar ik niks mee kan, ben dus afhankelijk van Ziggo ivm wifi bellen, en het probleem duurt maar voort. Er zijn inmiddels 4 cases aangemaakt maar verder dan dat komen we niet… Klantenservice noemen ze dat bij T-Mobile, schandalig…. De Lidl heeft nog een betere service. Nu mag ik vrij weg gaan omdat T-Mobile het probleem ook niet meer begrijpt. Telefoon al paar keer totaal van binnen vervangen, sim kaarten gewisseld, netwerk check uitgevoerd, en ook in ander high end toestellen van bijvoorbeeld Apple heeft mijn prive nummer NUL bereik. Geen telefonie mogelijk, geen internet data. En dan ben je trouw klant van T-Mobile met 2 nummers. Heb al telefonie via T-Mobile sinds ik ooit als kind een oude nokia met Prepaid kaart had. Nooit problemen tot ik in januari 2021 een nieuw toestel nam, de Samsung a50 met dual sim. Sinds dien problemen en nog steeds niet opgelost. Mag een nieuw toestel de Samsung a51 (huidig toestel de a50 is eigendom en heb ik direct volledig afbetaald), dus dat is een wassen neus oplossing, want ik blijf met mijn zakelijke gemiste inkomsten zitten, ook heb ik Ziggo nodig ivm uberhaupt iets qua internet te kunnen op hun Wifi. Dagen aan het bellen en dan wordt je onbeschoft te woord gestaan of men gooit de hoorn er gewoon op…. Ook legal belt dus niet terug. Dit is een korte samenvatting van wat al een jaar speelt en nog steeds niet opgelost is…. Ben zzp glazenwasser en kan moeilijk snachts ramen gaan wassen omdat ik druk was iets op te lossen bij openingstijden T-Mobile winkel.. Mis daardoor klanten dus inkomen. Schaam je T-Mobile!!

jan 12 jan 2021
R

Dat je vrij weg mag gaan bij T-Mobile is wel een goede service in mijn ogen. Als beide partijen het niet meer zien zitten. Je kan nu gratis overstappen naar een telecomprovider waar het beter bij is geregeld.

Richard 12 jan 2021
H

Prima bedrijf

Prima bedrijf. Al meer dan 10 jaar mobiel klant, nooit problemen. De 4e m’n iPhone 12 pro Max besteld, wordt morgen bezorgd. Het enige wat ik irritant vond was het verdwijnen van het spaarplan, alleenstaand zijn werd niet echt beloond. Maar dat heb ik opgelost, volgende maand wordt internet en tv bij mij thuis geïnstalleerd, 50 euro goedkoper dan ik sinds ik hier woon bij ziggo betaal. En korting op mijn telefoonrekening!

Hans 7 jan 2021
Reageer
I

Nieuwe simkaart pukcode probleem

Ruim 16 jaar abonnee bij Tele2 met mobiele telefoon. Altijd automatische afschrijving, nooit problemen met betalingen. Tot ik afgelopen week bericht kreeg: nieuwe simkaart. Nieuwe simkaart? Waarom? Waarschijnlijk voor velen geen probleem, voor mij wel met handicap aan o.m. handen. Eindelijk zit simkaart in het mobiel, nummer was zo klein, met vergrootglas moeten noteren. Enfin, mijn mobieltje doet het weer, dacht ik. Pukcode invullen op mobiel. pukcode is van 2014, ik heb deze nooit hoeven gebruiken. Pukcode zou ineens fout zijn, ik mag nog 5x proberen. Gebruik dit mobiel niet vaak, maar moet het absoluut bij me hebben als ik naar buiten ga of met invalidenvervoer reis. Mobiel is dus nu onbruikbaar. Tele2, bedankt voor deze idioterie. Ik denk dat ik maar overstap

Iemand een suggestie ?

Iene 5 jan 2021
h

Iedere simkaart heeft als het goed is een eigen puk code. Dit is simkaart afhankelijk, dit zal dan ook heel klein op een bijgevoegd papier staan gezamenlijk met uw pincode. Als je de pincode meermaals foutief invult dien je de pukcode in te voeren om te verifiëren dat jij eigenaar bent van de kaart.

Suggesties zijn lastig te geven omdat ik niet weet hoeveel gebruik je maakt van je mobiel en hoeveel internetdata, belminuten en sms'jes je nodig hebt. Wellicht even bij beste keuzes kijken op deze website onder de categorie Telecom.

heer Haren 5 jan 2021
D

Erg frustrerend

Inmiddels gaat bijna de 6e dag in dat ik niet meer bereikbaar ben, sinds vandaag kan ik momenten zelf niet eens meer bellen. Ook heb ik geen internet. Tele2 Nederland is schijnbaar over gegaan naar het netwerk van T-Mobile. Door een fout van Tele2 Nederland, het migreren van mijn telefoonnummer van het ene naar het andere (T-Mobile) platform, ben ik niet meer bereikbaar. Overigens vreemd dat Tele2 geen informatie geeft over het switchen naar T-Mobile, maar nog vreemder vind ik dat ik hierdoor niet meer bereikbaar ben, en dus de dupe ben van het probleem van Tele2 Nederland Vanaf afgelopen dinsdag ben ik aan het bellen met Tele2 Nederland en iedere keer word ik afgewimpeld, kunnen ze niks voor me betekenen, moet ik wachten en ga zo maar door. Inmiddels is maandag en ben ik nog altijd onbereikbaar.
Er wordt door Tele2 Nederland niet gereageerd, ze wimpelen af door het zogenaamd naar de technische dienst te sturen, ze niks voor je kunnen betekenen en ga maar door.
Door een fout bij Tele2 Nederland, wat natuurlijk kan gebeuren, ben ik al bijna 6 dagen niet meer bereikbaar. Er wordt totaal niet meegedacht om het op te lossen. Erg frustrerend!
Ik hoop dat ik via deze weg de aandacht kan trekken zodat Tele2 dit probleem zo spoedig mogelijk op lost!
Dreigen met het niet betalen van mijn factuur en het opzeggen van mijn abonnement helpt niet, misschien morgen dan toch maar doen?
Tele2 Nederland

Danique 28 dec 2020
D

Niet bereikbaar zijn door nota bene een telecomprovider is wel het gekste wat je kan overkomen. Dat is hetzelfde dat een waterbedrijf je geen water geeft. Hopelijk is het snel voor je opgelost!

Dirk Hummel 29 dec 2020
a

Tevreden over de veranderingen

Ik had afgelopen dagen veel last van steeds 'uitval'.
Bloed-irritant natuurlijk ¡
Ik stond vandaag op het punt te gaan bellen..
Wat schetst nu mijn verbazing,.. na aantal x de hele zooi resetten is nu het 'menu' veranderd¡
Ik hoop ten goede, ik ben tot nu toe best tevreden.
Hier en daar wat veranderingen in de visuals, da's altijd wennen.
Maar ook positieve verbeteringen..
Dus laat ik nou is, als nieuwkomer eigenlijk, voorzichtig optimistisch zijn.
Ps 🐓
Nu maar hopen dat hier niet ook stiekem één of andere prijsverhoging 'bij hoort'.
( de reden voor mij van overstap deze zomer naar T-mobile)

anneke 13 dec 2020
Reageer
T

Slechte ervaring met T-Mobile

Ik zou niemand het advies geven om over te stappen naar T-Mobile, volgens mij is elke provider beter dan deze.

Ik wilde opwaarderen maar hier ging iets fout, waardoor ik meerdere keren 10 euro heb betaald in een paar minuten maar geen enkele opwaardering kwam er bij mijn telefoon bij op. Zo ben ik in hele korte tijd heel wat geld kwijt geraakt en heb ik hier geen enkel plezier van kunnen ervaren.

Daarbij gebeurde dit allemaal op een tijdstip dat ik geen gebruik kon maken van Wifi schijnbaar waardoor mijn hele 4G bundel er ook in één keer door was en dit ook in een soort slechte nachtmerrie van herhaling op herhaling uitliep. Zodra ik ook maar de kans krijg ben ik hier vertrokken.

Nadat ik dit geld was kwijtgeraakt heb ik ook zo spoedig mogelijk contact gezocht met de helpdesk van T-Mobile maar zij snapten er ook niets van en konden me naar hun zeggen niet verder helpen hiermee. Uiteindelijk iemand te spreken gekregen die me de toezegging gaf dat ik het volledige bedrag terug zou krijgen en dat dit 24 uur nodig had, dus dat dit er de volgende dag pas op mijn rekening zou staan. Dit was natuurlijk niet het geval en weer opnieuw met ze gebeld. Nu kreeg ik iemand aan de telefoon die zij dat ze me het geld helaas niet terug konden storten omdat ik geen duidelijk bewijs had geleverd en dat dat dan niet mag van de supervisor. Met andere woorden, ik was mijn geld kwijt en had gewoon pech gehad.

Heel bijzonder dat ze de ene dag wel toegeven dat er iets helemaal mis is gegaan waardoor je veel geld kwijt bent aan niets, je daarna je geld terug beloven en uiteindelijk je met lege handen laten zitten en zelfs met de kans dat dit gewoon weer opnieuw zal gebeuren. Ik vind dit schandalig.

Tijs 3 dec 2020
Reageer
K

T-mobile ervaring

Ik heb super goede ervaringen met de telecomprovider T-mobile! Ik heb denk ik al zo'n 20 jaar een mobiele telefoon, van het begin af aan dat ze uit waren dus en altijd al bij T-mobile gezeten als provider. Nooit klachten gehad en altijd goedkope abonnementen of sim-kaartjes gekocht hierbij.

Ik zou T-mobile echt aan iedereen aan kunnen raden, je hebt geen duur abonnement nodig die je tientallen euro's per maand gaat kosten. Hier ben je veel goedkoper uit en je hebt precies dezelfde mogelijkheden bij T-mobile. Het enige verschil is dat je hier veel meer geld in je eigen portemonnee houdt en dat is toch iets wat iedereen wil lijkt me.

Dus mensen, laat je niet ompraten door die mooie praatjes van alle dure providers. Kies gewoon voor lekker goedkoop, net als ik en ga voor T-mobile. Ik heb nooit ergens anders gezeten, maar ook nooit klachten gehad hierbij en zolang dat zo blijft zie ik geen reden om over te stappen.

Kimberley 14 nov 2020
Reageer
Over Odido

Odido is een topper in de mobiele wereld. Voorheen heette dit telecombedrijf T-Mobile en Tele2. Gezamenlijk zijn ze over gegaan naar Odido. Goede pakketten voor een goede prijs.

Beste telecomproviders

Beste keuze

Budget Mobiel

2.

50+ mobiel

3.

Simyo

4.

Vodafone