Internet Tv

Ziggo

24 reviews
63% positief
Positief
17% neutraal
Neutraal
20% negatief
Negatief

Ziggo is een van de betere Internet en Tv aanbieders van Nederland. Bij Ziggo krijg je Ziggo sport gratis bij je abonnement. Klanten krijgen via een glasvezelverbinding alle data in huis waardoor je zeer snelle internetsnelheden kan behalen. Ziggo is zeker niet de goedkoopste provider maar zeer zeker wel een provider waar je met een gerust hart tv kan kijken en kan internetten zonder haperingen.

T-Mobile Thuis is van alle internet en tv providers de beste keuze.

Bezoek T-Mobile Thuis


Reviews (24)

  • michiel

    Ziggo klantenservice

    Ziggo, ik heb net minutenlang geprobeerd door een opzettelijk ontmoedigend keuzemenu te komen aan de telefoon. Ik heb gister geprobeerd te appen via Facebook messenger: ik krijg een slecht geprogrammeerde robot en geen respons. Als ik door het keuzemenu heenkom krijg ik iemand aan de lijn met een onverstaanbaar accent die mij nota bene onverstaanbaar noemt en me dan 25 minuten in de wacht laat staan. Af en toe hoor ik een DTMF piep, wat aangeeft dat de medewerker misschien niet meer weet hoe je iemand uit de wacht haalt. Van provisioning heeft deze medewerker ook niets begrepen, anders duurt het niet zo lang. Door een miscommunicatie van uw kant staat nu mijn abonnementstransitie vast. U kunt dit verhelpen, dat weet ik, want ik heb voor u gewerkt. U dient de CI+ module die ik momenteel niet kan installeren via een paar simpele klikken te activeren. Als Ziggo werkelijk denkt dat ik door een zeer bedenkelijk provisioningproces voor twee abonnementen gaat betalen heeft Ziggo dat mis. Ik wil de overtollige kosten vanaf het momént dat mijn internetsnelheid naar beneden gegaan is gestorneerd hebben. Bij deze informeer ik u publiekelijk, want een service desk competent runnen is er kennelijk niet meer bij. Zelfs uw klachtenprocedure werkt niet, want u heeft uw contactformulier onklaar gemaakt. Het is schandalig.

    michiel 26 okt 2020

  • Fam haalboom

    Ziggo hartelijk bedanken

    Ziggo,
    Al eerder aangegeven dat in ons nieuwe appartement zeer slechte Wifi is. Ondanks dat er een monteur van jullie langs is geweest. Nu wonen wij hier sinds eind juli van dit jaar en waren in onze oude woning zeer tevreden over Ziggo. Nu is het minder, ivm de Wifi.
    Na telefonische contact te hebben gehad met de afdeling opzeggingen vindt Ziggo het prima dat wij per 1 december het gehele pakket opzeggen. Dit omdat, KPN in ons nieuwe complex van 80 appartementen, met een leuke aanbieding komt. Glasvezel..!!! Internet en tv. De eerste 6 mnd 35 euro. Plus, en dit is voor ons zeer belangrijk, Superwifi punten cadeau. Geweldige actie vinden wij en met ons meerdere bewoners is dit een goede actie!
    Wel vinden wij het bijzonder jammer, dat Ziggo ons als jaren trouwe klant, ons zomaar over laat stappen naar KPN. Zie de bijlage die wij allen van KPN hebben mogen ontvangen. Natuurlijk willen wij Ziggo hartelijk bedanken voor de altijd goed service die we wel altijd hebben mogen krijgen. Ook willen wij u bedanken voor het pracht en zuiver beeld van de tv die wij altijd hebben gehad.
    Met vriendelijke groet,
    Fam.Haalboom. 3704HX, Zeist

    Fam haalboom 25 okt 2020

  • Niels

    Ziggo televisie zenders

    Wat ik vooral het mooie aan Ziggo als televisie en internetaanbieder vindt, is de extra zenders die je tot je beschikking hebt. Voor een man die van autoracen en sport houdt, wat bijna iedere man is natuurlijk, is Ziggo bijna een must. Niet alle vrouwen zullen hier blij mee zijn, want zij moeten dan meekijken, maar met Ziggo hoef je bijna geen enkele wedstrijd of race te missen. Sinds ik eenmaal Ziggo heb, zou ik ook voor geen goud meer anders willen.

    Niels 8 okt 2020

  • Andre

    Mediabox Next internet probleem

    Iedere keer wanneer wij iets willen terugkijken op onze vernieuwde mediabox Next is er ongeveer 50% kans dat we de film of programma niet uit kunnen kijken omdat er staat dat er geen verbinding is met het internet. Wat zeer gek is want als ik dan snel op mijn telefoon kijk heb ik wel gewoon Wifi verbinding dus het ligt echt aan de mediabox. Ga ik naar instellingen staat er soms dat het signaal zwak is of dat er geen verbinding is met het netwerk. Wanneer ik de mediabox van het stroom haal en opnieuw opstart werkt alles wel weer goed. Ik vind het heel apart en ik vraag me af of andere mensen hier ook last van hebben? Je betaald er flink voor dus dan mag je ook verwachten dat alles soepel en goed verloopt lijkt me. Krijg de indruk dat het wel aan de mediabox ligt en niet aan mijn router want internet is helemaal geen probleem in huis.

    Andre 2 okt 2020